رئیس نمایندگی خراسان در جمع اساتید دوره نهایی مباحث حکومت اسلامی و ولایت فقیه:

جامعةالمصطفی آماده کننده جهان برای عصر ظهور است

رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان با حضور در دوره دانش افزایی اساتید ولایت فقیه که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، با شرکت کنندگان در این دوره دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالح ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان، اساتید و برگزارکنندگان دوره، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رجب قرار داریم که جنبه های ملکوتی آن بسیار برجسته است و خداوند این ملکوت این ماه را به گونه ای  آماده نماید که انسان مهیای ورود به ماه مبارک رمضان گردد.

وی حضور در جوار حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) در این ایام را موجب برکت در علم اندوزی و فراگیری حکمت و فضیلت دانست و ابراز داشت: از ملیت های فراوانی به میزبانی جامعةالمصطفی برای زیارت امام رضا(علیه السلام) به مشهد مقدس مشرف شده اند و حتی برادران اهل سنت نیز پس از زیارت حرم مطهر، به آرامش، حس معنویت و احساسی مشابه زیارت حرم پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) اذعان داشتند.

رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان در ادامه به معرفی این نمایندگی پرداخت و گفت: نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان از حدود ۲۲ سال قبل تاسیس گردید و پس از قم، بزرگترین واحد آموزشی جامعةالمصطفی به شمار می آید.

وی ادامه داد: در نمایندگی خراسان از ده ها ملیت مختلف در ۳۶ رشته و گرایش فقه و اصول، تفسیر علوم قرآن، علوم انسانی و فلسفه و کلام به تحصیل مشغول هستند و پژوهشگاه بین المللی امام رضا(علیه السلام) این نمایندگی نیز در پنج عرصه علمی مشغول به کار است و همکاری های متعدد علمی با مراکز و دانشگاه های مختلف دارد.

نماینده سابق جامعةالمصطفی در نمایندگی های چین و هندوستان، در ادامه به بیان خاطراتی از این دوران پرداخت و اظهار داشت: جامعةالمصطفی آماده کننده جهان برای عصر ظهور است و به برکت تلاش و زحمات شما اساتید گرانقدر، نسل جوانانی از سراسر جهان برای نقش آفرینی در این عصر حاضر می شوند.

شایان ذکر است در ابتدای جلسه، حجت الاسلام اسماعیل خانی، مدیر برگزاری این دوره، با تقدیر از میزبانی نمایندگی جامعةالمصطفی خراسان از این دوره دانش افزایی و همه اساتید و دست اندرکاران برگزاری دوره دانش افزایش ولایت فقیه به ویژه مرکز تحقیقات حکومت اسلامی، توضیحاتی را درباره این دوره ارائه نمود.

گفتنی است دوره دانش افزایی اساتید ولایت فقیه ویژه المصطفائیان با همکاری مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی، از ۲۶ تا ۳۰ دی ماه به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است.