بازدید معاون پژوهش المصطفی از نمایشگاه مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عابدی نژاد، معاون پژوهش جامعه المصطفی از نمایشگاه دستاوردها و نوآوری‌های آموزشی پژوهشی 4 دهه‌ی مرکز تخصصی آموزش زبان فارسی و معارف اسلامی المهدی(عجل الله تعالی) بازدید کرد.

مرکز تخصصی آموزش زبان فارسی و معارف اسلامی به عنوان ورودی طلاب جامعه المصطفی و صف محوری در آموزش زبان فارسی با تجربه بیش از ۴ دهه در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، نمایشگاهی از مجموع دستاوردها و نوآوری‌های آموزشی و پژوهشی ۴ دهه خویش را که حاصل زحمات اساتید این مرکز فاخر بوده است ، از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ در معرض دید اساتید و طلاب قرار داده است.

به همین مناسبت معاون پژوهش المصطفی بعد از ظهر روز سه شنبه به همراه مدیر کل‌های این معاونت از این نمایشگاه بازدید نمودند.

پس از بازدید از نمایشگاه و ابراز خرسندی از فعالیت‌های مختلف پژوهشی، جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عابدی نژاد و حجت‌الاسلام والمسلمین صفورایی، مدیر مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی، مدیر کل های معاونت پژوهش، معاون پژوهش مدرسه المهدی، مدیر گروه‌ها ، دبیرها و اعضای دو گروه زبان فارسی و معارف برگزار گردید و بر حمایت معاونت پژوهش ستاد مرکزی از فعالیت‌های پژوهشی این مرکز تاکید شد.