در اولین گردهمایی خانواده فاطمی مرکز خرید کوثر تصریح شد؛

 جولان انس و الفت در خانواده در گرو عشق‌ورزی مرد نسبت به همسر

 رئیس مجتمع آموزش عالی زبان و فرهنگ اسلامی نقش مادرانه را جهادی بزرگ و تزریق شور و نشاط به محیط خانه را از وظایف مرد توصیف نمود و تصریح کرد: عشق مرد و زن نسبت به یکدیگر مهم‌ترین پایه تربیت درست نسل‌هاست؛ جولان انس و الفت میان اعضای خانواده در گرو عشق‌ورزی مرد نسبت به همسرش است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ساجد در نخستین گردهمایی خانواده فاطمی ویژه کارکنان و خانواده‌های مرکز خرید کوثر، ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب، به مقام زن در آموزه‌های دینی و فرهنگ اسلامی اشاره نمود و با بیان این که مرد از دامن زن به معراج می‌رسد، اظهار داشت: روایات اسلامی در بیان مقام زن به مقام والای فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیه اشاره می‌کنند؛ چرا که زن گوهر پرورش‌دهنده انسان است.

 وی خدمت به خادمان آل الله و قدم‌نهادن در مسیر همیاری دین خدا را توفیقی بزرگ توصیف نمود و ضمن اشاره به تجربیات حضور خود در عرصه بین‌الملل، اذعان داشت: ندای کلمه دین در جای‌جای جهان و تجلی ذکر اشهد ان لا اله الا الله از ثمرات ارزشمند جامعه المصطفی و به برکت گوهر ارزشمند انقلاب اسلامی است.

 رئیس مجتمع آموزش عالی زبان و فرهنگ اسلامی از برخوردهای نیک، روی خوش و بیان شیوای کارکنان مرکز خرید کوثر در مواجهه با طلاب بین‌الملل تقدیر نمود و تصریح کرد: نگاه، بیان و برخورد شما کوثری‌ها باید کاملاً اسلامی و مبتنی بر آموزه‌های الهی باشد؛ چرا که کوثر با نگاهی نو به دنبال تأثیرگذاری دینی، فرهنگی و معرفتی به مشتریان خود است.

 وی با بیان این که همه در تربیت عالم تأثیرگذار در عرصه بین‌الملل سهیم هستیم و کسی که اخلاصش بیشتر باشد، درجه‌اش بالاتر است، خاطرنشان کرد: جامعةالمصطفی مجموعه‌ای بارز در اشراب آداب و فرهنگ غنی اسلامی به دانش‌آموختگان و انعکاس و تجلی آن به گستره جهانی است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین ساجد ضمن تبیین آثار ارزشمند گردهمایی‌ها در بازآفرینی درست نگاه خانواده‌ها، به رسالت‌های فاخر کارکنان در مسیر همیاری دین خدا، گسترش معارف الهی و انعکاس فرهنگ دینی اشاره نمود.

 وی در ادامه به تأثیرگذارترین بانوان تاریخ اسلام اشاره و ضمن تبیین ویژگی‌های بارز خدیجه کبری و فاطمه زهرا سلام‌الله علیهما، به ویژگی‌های بارز فاطمه بنت اسد مادر امام علی علیه‌السلام اشاره و تبیینی تاریخی از رویدادهای روز ولادت مولی‌الموحدین علی علیه‌السلام ارائه نمود.

 رئیس مجتمع آموزش عالی زبان و فرهنگ اسلامی فاطمه ام‌البنین و ادب، نزاکت، تقوا و بزرگواری این بانوی بزرگ را که در نقش مادرانه تجلی‌یافته موردتوجه قرار داد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین ساجد نقش مادرانه را جهادی بزرگ توصیف و تزریق شور و نشاط به محیط خانه را از وظایف مرد توصیف و تصریح نمود: عشق مرد و زن نسبت به یکدیگر مهم‌ترین پایه تربیت نسل‌هاست؛ جولان انس و الفت میان اعضای خانواده در گرو عشق‌ورزی مرد نسبت به همسرش است.

 حجت‌الاسلام بنی‌احمدی مدیرعامل فروشگاه کوثر نیز در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند کارکنان این مرکز خرید، گزارشی از رویکردهای مرکز خرید کوثر ارائه نمود.

 وی خانواده را مهم‌ترین مجموعه مؤثر بر پویایی فعالیت‌ها دانست و اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط در فرایندهای عملیاتی در گرو همیاری و همراهی خانواده با مرد خانه به‌عنوان میدان‌داران حرکت‌های اجرایی است.
وی مشتری‌مداری و احترام خاص به مشتری را بسیار مهم دانست.