گردهمایی خانواده فاطمی در استان مرکزی برگزار شد

 به همت ریاست و همکاران نمایندگی جامعةالمصطفی در استان مرکزی مراسم گردهمایی خانواده فاطمی با حضور خانواده بزرگ جامعةالمصطفی اعم از همکاران تمام‌وقت، خدمات و پشتیبانی و پروژه‌ای ساعتی و اساتید همکار و مطابق دستورالعمل‌های موجود در مسجد زینبیه شهرستان آشتیان برگزار شد.

 ابتدای این جلسه مزین به تلاوت قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی بود و در ادامه مولودی‌خوانی در مدح امیرالمؤمنین و اعیاد رجبیه نیز اجرا گردید. سپس فرزندان همکاران نیز ضمن اجرای سرود سلام فرمانده و خواندن اشعار و آیات قرآن از دستان ریاست مکرم نمایندگی جوایزی دریافت نمودند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدرس زاده در گردهمایی خانواده فاطمی استان مرکزی طی سخنانی ضمن بر شمردن فضائل اهل‌بیت علیهم‌السلام به ویژگی‌های بارز ماه مبارک رجب اشاره نمود و اظهار داشت: امروز جامعه المصطفی با عنایت پروردگار و تلاش تمامی همکاران خدوم و نظر لطف اهل‌بیت علیهم‌السلام سریع‌تر و بهتر پیشرفت می‌کند و به حمدالله توفیقات در خور توجهی دست‌یافته و باید پرتوان‌تر از قبل همه در راه این تعالی تلاش کنیم.

 وی در ادامه گزارشی کلی از فعالیت‌ها و رویکردهای نمایندگی جامعةالمصطفی در استان مرکزی ارائه نمود.

 در ادامه این مراسم قرعه‌کشی اهدا کمک‌هزینه خرید چادر مشکی در بین همکاران برگزار و به نفرات برگزیده هدایایی تقدیم گردید و در پایان نیز همه مدعوین میهمان سفره اطعام امیرالمؤمنین علی(علیه السلام) بودند.