برگزاری مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در نمایندگی بروندی

️مراسم معنوی تربیتی اعتکاف در ماه رجب در مدرسه زین العابدین کشور بروندی، با حضور بیش از ۱۰۰ طلبه برادر، اساتید و علاقمندان در مسجد زین العابدین برگزار گردید.

این مراسم معنوی با حضور بیش از ۱۰۰ طلبه، اساتید و علاقمندان برگزار شد که این اولین سالی بود که طلاب در این مراسم حضور پیدا می‌کردند و علاقه آنها جهت شرکت قابل تحسین بود.

در این مراسم تأکید بر شب‌زنده‌داری و اهتمام به اعمال سحرگاهی بوده است تا طلاب با روح معنوی اعتکاف رجبیه بیشتر آشنا گردند.

در طول اعتکاف علاوه بر قرائت قرآن، ادعیه به سخنرانی، مدیحه‌سرایی و مرثیه‌خوانی اهتمام داشتند و حلقه‌های معرفت در موضوعات مختلف با حضور اساتید برگزار گردید.

مراسم افتتاحیه با سخنرانی حجت الاسلام سید کاظمی و شیخ خمیس آغاز گردید که نقش‌ علمای دین در تربیت جامعه بررسی و این لحظات فرصتی مناسب برای تقویت بُعد عبادی‌فرد ذکر گردید تا جهت بهره‌مندی از این لحظات همه دعوت به توجه، مراقبت و تفکر شوند.

در طول ایام اعتکاف نیز اساتید به مباحث علمی، تربیتی و قرآنی پرداختند تا در کنار عبادت بخشی از معارف اسلامی را در قالب حلقه‌های معرفت به طلاب آموزش دهند.

در پایان هم با برگزاری مراسم اختتامیه با سخنرانی و مرثیه‌خوانی که مصادف با وفات حضرت زینب سلام‌الله‌علیها به پایان رسید.