دیدار نویسنده مشهور و مسیحی با رئیس موسسه آموزش های کوتاه مدت

آنتوان بارا، پژوهشگر و نویسنده کتابهای "امام حسین علیه السلام در اندیشهٔ مسیحیت» و «زینب کبری سلام الله علیها فریادی که مکمل راه بود» با حضور در موسسه آموزشهای کوتاه مدت، با حجت الاسلام و المسلمین احمدی میانجی دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی ضمن خیر مقدم و معرفی موسسه آموزش های کوتاه مدت، اظهار داشت: حضرت عیسی علیه السلام و امام حسین علیه السلام آینه خدا، و پیروانشان نیز آینه آنانند

وی افزود: در آخرالزمان حضرت مسیح(ع) و حضرت مهدی(عج) با هم ظهور فرموده و امام مهدی(عج) با نام شناخته شده و جهانی “حسین(ع)” حرکتش را آغاز خواهد فرمود.

سپس دکتر آنتوان بارا با ابراز تشکر از میهمان نوازی و استقبال مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و تأیید سخنان رئیس مؤسسه به معرفی امام حسین علیه السلام پرداخت و افزود: ایشان بزرگترین شخصیت، ستاره آسمان و کسی است که در کربلا کوچکترین ضعف، سستی و تردید نداشت.

این پژوهشگر مسیحی تأکید کرد: نیاز است تا مسلمانان بیش از پیش، حسین(علیه السلام) را به جهان معرفی کنند؛ همانطوری که من در حال نگارش کتاب “زندگانی امام سجاد علیه السلام” هستم تا اهل بیت محمد صلی الله علیه و آله را بیشتر بشناسانم.

دکتر آنتوان بارا در بیستمین پیش نشست همایش بین‌المللی چالش‌های هویتی زن مسلمان معاصر و الگوی فاطمی با عنوان:  «هویت زن از منظر مسیحیت با تأکید بر شخصیت حضرت مریم مقدس سلام الله علیها» به ایراد سخنرانی می پردازد.