برپایی گردهمایی خانواده زینبی به گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به منظور گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گردهمایی خانواده زینبی با حضور دختران و همسران طلاب غیرایرانی به همت مرکز امور خانواده جامعةالمصطفی در حسینیه قدس مجتمع امین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خالق پور در این مراسم، نظام خلقت و آفرینش را استوار بر حق دانست و گفت: اراده خدای تعالی بر آن است که جز حق رستگار و ماندگار نباشد. باطل هرگز دوام و ماندگاری ندارد؛ لذا اهل باطل هرچه بکوشند، تلاش آنان به نفع اهل حق تمام خواهد شد.

وی با تاکید بر قرار گرفتن در مصاف حق و باطل، ابراز داشت: جامعه دینی در طرف حق و حاکمان جامعه مادی، در طرف باطل هستند. حکام طاغوتی نظام غرب و به ویژه کشورهای سلطه گر که زمام امور بشر را غاصبانه به دست گرفته اند، در جبهه باطل قرار دارند زیرا مردم را به جای خدا، به سوی خود دعوت می نمایند.

جانشین ریاست المصطفی، عدم رفتار بر اساس عدالت، پایمال نمودن حقوق ملت ها و سواستفاده از عناوینی چون حقوق بشر برای چپاول و غارت اموال مردم را از ویژگی های حاکمان جبهه باطل برشمرد و گفت: این سلطه گران حقوق و جان و مال مردم را به نفع خود مصادره می نمایند در حالی که در نظام اسلامی، شاهدیم که امام خمینی(قدس سره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم را به سوی خدا دعوت کرده و از حقوق مستضعفان در برابر ظالمان دفاع می نمایند.\

وی دفاع از حق مظلوم را در ادبیات اسلامی واجب دانست و خاطرنشان کرد: همواره یک درگیری درونی میان حق و باطل در وجود ما قرار دارد. اگر افکار و آمال ما بر مسیر حق باشد، قطعا با عنایت خدای تعالی به اهداف خود دست خواهیم یافت اما افکار و آرزوهای باطل، بر فرض تحقق نیز هرگز ماندگار نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین خالق پور با اشاره به جایگاه و شایستگی معنوی، علمی، اخلاقی و اجتماعی حضرت زینب(سلام الله علیها) اظهار داشت: در حالی که آن حضرت از زمان کودکی با سختی های فراوانی مانند شهادت مادر و پدر بزرگوارش، شهادت برادران و فرزندان ، اسارت و … مواجه گردید، بیان می دارد چیزی جز زیبایی ندیده است زیرا حضرت زینب(سلام الله علیها) می دانست با هر قدم یزید و یزیدیان، یک گام به سوی پیروزی حق و نابودی باطل نزدیک تر می شویم . این درسی است که حضرت زینب(سلام الله علیها) به همه ما آموخت که عالم را تحت ربوبیت خدا بدانیم.

جانشین ریاست المصطفی در پایان خاطرنشان کرد: خداوند رب للعالمین است و تلاش و جنایات سفاکان عالم در نهایت به پیروزی جبهه حق منجر خواهد شد. وظیفه ماست تا در جبهه حق استقامت داشته باشیم تا زمینه برای فرج حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) فراهم گردد.

شایان ذکر است اجرای گروه سرود دختران طلاب جامعةالمصطفی، خوشامدگویی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قاضوی، رئیس مرکز امور خانواده المصطفی، تقدیر از مادر گرامی شهید مدافع حرم و اهدای جوایز به قید قرعه به شرکت کنندگان، از دیگر برنامه های این مراسم فرهنگی بود.