دیدار رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت المصطفی با عالم دینی شمال کشور غنا

حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی میانجی رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت با آقای شیخ عبدالمؤمن سالیفو دالهو از علمای برجسته دینی شمال کشور غنا دیدار و گفت وگو نمود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی میانجی در این دیدار که در سالن اتحاد مؤسسه آموزش های کوتاه مدت برگزار شد، به ارائه توضیحاتی در زمینه معارف اهل بیت(علیهم السلام) پرداخت و افزود: برخی گروه های انحرافی با فلسفه و عرفان در مکتب اهل بیت(علیهم السلام) مخالف هستند و می خواهند این دو مقوله را از ما بگیرند تا مکتب اهل بیت(علیهم السلام) بدون دفاع بماند.

وی شاخصه های اسلام انقلابی و غیر انقلابی را مطرح نمود و افزود: آمریکایی ها برای اینکه از رشد جریان اسلام انقلابی جلوگیری کنند، برخی گروه های انحرافی را راه اندازی کردند که چند خاصیت برای غرب دارد از جمله اینکه شیعه عقلانی، جذاب و عاطفی را به شیعه سلفی، جمود و خشک تبدیل می کند. شیعه غیر انقلابی به بدگویی به مقدسات اهل سنت می پردازد تا تفرقه ایجاد کند.

وی رشد و استقلال اقتصادی پیروان مکتب اهل بیت(علیهم السلام) را مهم دانست و بر تجهیز آنها به دانش رسانه ای تأکید نمود.

آقای شیخ عبدالمؤمن سالیفو دالهو نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار از توضیحات دکتر احمدی میانجی در زمینه نحوه ترویج اسلام استقبال نمود و بر عملیاتی نمودن آنها با توجه به نیاز جهان به شناخت اسلام تأکید کرد.