دیدار مدیران و اساتید مدارس علمیه ولایت دایکندی افغانستان با نماینده جامعة المصطفی

مدیران و اساتید مدارس علمیه ولایت دایکندی با حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحمید ثابت رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در افغانستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار آقایان مهدی مرتضوی مدیر مدرسه علمیه بقیة الله سنگ تخت و بندر، نجیب الله محسنی مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) شیخمیران، شیرعلی محمدی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) جنگان، اسدالله سروری مدیر مدرسه علمیه امام زمان(عج) کورگه، عبدالکریم مهدوی مدیر مدرسه علمیه ولیعصر، محمد ناطقی مدیر مدرسه علمیه المنتظر، آقای علی ادیبی استاد مدرسه علمیه امام زمان(عج) کورگه دایکندی حضور داشتند.

علی ادیبی در این نشست ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ایران از تلاش ها و توجهات حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالحمید ثابت رئیس نمایندگی جامعة المصطفی به مدارس افغانستان قدرانی نمود و گزارشی از وضعیت مدارس و حوزه های عملیه ولایت دایکندی به خصوص ولسوالی اشترلی ارائه نمود.

سپس دیگر اساتید و مدیران مدارس که در جلسه حضور داشتند مشکلات و محدودیت ها موجود در خصوص برنامه های مدارس و حوزه های علمیه در ولایت دایکندی را به منظور بررسی و مشورت با ریاست نمایندگی جامعة المصطفی در افغانستان در میان گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحمید ثابت نیز طی سخنانی در این دیدار فرارسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت و از حضور اساتید و مدیران محترم مدارس ابراز خرسندی نمود و ابراز داشت: حضور مدیران و اساتید مدارس علمیه و شور و مشورت با آنان در خصوص برنامه های مدارس باعث می شود کارها و برنامه های مدارس دقیق تر و بهتر انجام شود.

نماینده جامعةالمصطفی در افغانستان ضمن توصیه به مدیران مدارس علمیه دایکندی یادآور شد: مدیران محترم مدارس برنامه های مدارس را با دقت و جدیت دنبال نموده مطابق مصلحت و اقتضائات زمانه، و وضعیت مناطق، آنچه که به صلاح مدارس و حوزه های علمیه و مردم هست اقدام و از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزند.