برگزاری بخش کتبی جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی در مدارس پیوسته افغانستان

بخش کتبی بیست و نهمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی در مدارس علمیه پیوسته نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان برگزار گردید.

بخش کتبی ( تفسیر نمونه، نهج البلاغه و طرح کلی اندیشه اسلامی ) بیست و نهمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی در مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) ولایت غزنی که از مدارس پیوسته نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان است دربین ۶۰ نفر از طلاب خواهر و برادر که از مدارس مختلف ولایت غزنی قبلا ثبت نام کرده بودند برگزار گردید.

در ابتدا برنامه با قرائت قرآن کریم توسط آقای میرزائی آعاز و بعد از آن آقای وفائی به تشویق شرکت کننده گان این جشنواره پرداخت و از محصلین خواست تا در مفاهیم بلند قرآن کریم تفحص و تعمق جدی نماید، ایشان خاطر نشان کرد که اگر می خواهید به مقام مطلوب( انسانیت) برسید باید به معانی ارزشمند این کتاب بزرگ توجه لازم را داشته باشید وی تاکید داشت که سعادت را فقط در سایه‌ی قرآن کریم می توان یافت.

بعد از سخنان آقای وفایی برگه امتحانی در بین متسابقین توزیع و نکات لازم که باید متسابقین مراعت کند بیان گردید.

همچنین این جشنواره در مدرسه علمیه مهدیه ولایت دایکندی که از مدارس پیوسته نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان است دربین طلاب خواهر و برادر که از مدارس مهدیه(عجل الله تعالی فرجه)، حضرت زهرا(سلام الله علیها) و مدرسه امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) کورگه ولایت دایکندی ثبت نامه شده بودند برگزار شد.

در ابتدا برنامه با قرائت قرآن کریم آغاز شد و مسئولین برگزاری امتحان نکات امتحانی که متسابقین باید مراعات کنند را ذکر نمودند.