در نمایندگی خراسان برگزار شد؛

مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی خانواده‌های طلاب جامعه المصطفی

به میزبانی نمایندگی المصطفی در خراسان؛مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی خانواده‌های طلاب المصطفی در مشهد برگزار شد.

مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی خانواده‌های طلاب جامعه المصطفی در سه بخش همسران، فرزندان پسر و فرزندان دختر جامعةالمصطفی چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه به میزبانی نمایندگی المصطفی خراسان در مشهد برگزار شد.

در مرحله نهایی این جشنواره تعداد ۱۰۹ نفر متسابق به تفکیک ۴۹ نفر پسر، ۳۸ نفر دختر و ۲۲ نفر از همسران از ۱۰ ملیت؛ آذربایجان، افغانستان، الجزائر، اندونزی، پاکستان، تاجیکستان، عراق، گینه، نیجریه و هندوستان رشته‌های اذان، حفظ کل و اجزاء، قرائت تحقیق و ترتیل، قرائت تقلیدی و مناجات‌خوانی به عنوان نفرات برتر از نمایندگی‌های اصفهان، قم و مشهد در دو نوبت صبح و عصر با هم به رقابت پرداختند.

همچنین مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با حضور ۴۹۲۵ نفر متسابق از ۴۶ ملیت در ۵۴ رشته مقطع در مقاطع سنی پیش دبستانی تا تحصیلات تکمیلی در نمایندگی‌های قم، مشهد، آشتیان، تبریز، اصفهان برگزار شد.

گفتنی است آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره قرآنی و حدیثی همسران و فرزندان طلاب جامعه المصطفی، جمعه ۲۰ بهمن از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح در محل سالن همایش‌های مجتمع اقامتی آفتاب ولایت، واقع در خیابان آیت الله بهجت، بین کوچه۲۳ و ۲۵ با حضور ویژه حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور در امور حوزه علمیه و روحانیت، تجلیل از نفرات برتر و رونمایی از بازی فکری با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌گردد.