اختتامیه دومین المپیاد قرآنی فرزندان و خانواده های بلتستان

هم زمان با ایام الله دهه فجر، و اعیاد مبارک رجب المرجب،آیین اختتامیه دومین المپیاد قرآنی فرزندان و خانواده های طلاب بلتستان برگزار گردید.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام والمسلمین خالق پور جانشین المصطفی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان، المپیاد؛ به فراگیر شدن قرآن کریم و نماز در سطح جوامع اسلامی تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: تشکل های فرهنگی المصطفی و همچنین مسئولان المصطفی جهت انس و الفت طلاب عزیز و خانواده آن ها با قرآن کریم، وظیفه دارند و بایستی نسبت به آن برنامه ریزی نمایند.

وی در ادامه گفت: در تمامی جوامع می توان با کلام وحی و نورانی قرآن کریم می توان در هدایت جامعه موفق شد.

شایان ذکر است دومین المپیاد قرآنی فرزندان و خانواده های بلتستان به همت تشکل فرهنگی “مجمع طلاب سکردو” و با مساعدت معاونت فرهنگی تربیتی مجتمع آموزش عالی فقه و مرکز امور خانواده برگزار گردید و در این المپیاد بیش از ۳۰۰ نفر در ۱۲ رشته به رقابت پرداختند.

در آیین اختتامیه که با حضور مسئولان فرهنگی و قرآنی سازمان مرکزی، امور خانواده، مجتمع اموزش عالی فقه و روسای تشکل ها، اعضاء محترم، طلاب و فضلای المصطفی و خانواده های محترم برگزار گردیداز ۶۱ نفر از برگزیدگان المپیاد با اهداء تندیس المپیاد و جوایز تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این برنامه از ۱۵ نفر از افرادی که بیشترین همکاری را در برگزاری المپیاد داشتند از طرف معاونت فرهنگی تربیتی مجتمع آموزش عالی فقه تقدیر به عمل آمد.