اخذ مجوز lSC برای همایش بین‌المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»

همایش بین‌المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین» موفق به اخذ مجوز lSC از مؤسسه استنادی ‌و پایش علم و فناوری جهان اسلام شد.

دکتر سید مهدی طاهری معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جامعة المصطفی العالمیة و دبیر علمی همایش در این رابطه خاطرنشان کرد: مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جامعة المصطفی العالمیة در خرداد ۱۴۰۳ همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین را با همکاری ۱۸ مرکز داخل و خارج کشور برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در این راستا طبق پیگیری های صورت گرفته از مؤسسه استنادی ‌و پایش علم و فناوری جهان اسلام، کد اختصاصی ISC برای همایش با شماره۸۰۸۸۱ _ ۰۲۲۴۰ صادر شده است. اساتید و پژوهشگران می توانند با ارائه مقالات خود به این همایش به ۶ زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه، ترکی استانبولی و اردو، در صورت پذیرش مقاله از امتیاز ISC بهره مند شوند. دانش پژوهان محترم جامعة المصطفی العالمیة در مقطع دکتری هم در صورت پذیرش مقاله آنها در این همایش، از آزمون کتبی جامع دکتری معاف خواهند شد.

دکتر طاهری خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال مقاله به این همایش بین‌المللی ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ می باشد و اصل همایش نیز در تاریخ ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ مصادف با ۳۰ می ۲۰۲۴ و ۲۱ ذی القعده ۱۴۴۵ برگزار خواهد شد. انشاءالله مقالات برتر با حضور نویسندگان در همایش ارائه خواهد شد و در مجلات علمی و مجموعه مقالات برتر نیز چاپ می‌گردد.

وی درباره شرایط ارسال آثار به این همایش ابراز داشت: ضرورت دارد محققان محترم مقالات خود را در محیط word با فونت ۱۴، به همراه نسخه pdf با حجم ۱۵ تا ۲۵ صفحه (۳۰۰ کلمه‌ای)، از طریق پست الکترونیک و سایت همایش به دبیرخانه ارسال شود.

گفتنی است راه‌های ارتباطی با دبیرخانه همایش به شرح زیر است:

آدرس: ایران، قم، بلوار امین، سه راه سالاریه، مجتمع امین، مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی، معاونت پژوهش

سایت همایش: https://palestine.hamayesh.miu.ac.ir

پست الکترونیک: palestine@miu.ac.ir

تلفن دبیرخانه: ۰۰۹۸۲۵۳۲۱۳۳۲۹۲ – ۰۰۹۸۹۹۴۲۰۱۸۴۰۶