در درس اخلاق مجتمع آموزش عالی علوم انسانی تأکید شد؛

پر رمز و راز ترین پدیده آفرینش، همواره تشنه شناخت عالم است

درس اخلاق این هفته مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی، با سخنرانی استاد مؤیدی، شاگرد عالم فرزانه اخلاق آیت الله سعادت پرور و با حضور پرشور طلاب، فضلا و اساتید در حسینیه قدس مجتمع امین برگزار شد.

استاد مؤیدی با اشاره به آیه شریفه، «الَّذِينَ يَذْكُرُونَ اللَّهَ قِيَامًا وَقُعُودًا وَعَلَىٰ جُنُوبِهِمْ وَيَتَفَكَّرُونَ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ رَبَّنَا مَا خَلَقْتَ هَٰذَا بَاطِلًا سُبْحَانَكَ فَقِنَا عَذَابَ النَّارِ»اظهار داشت: انسان به عنوان پر رمز و راز ترین پدیده آفرینش، تشنه شناخت عالم پیرامونِ خود است و قرآن کریم نیز انسان را به تفکری دعوت میکند که یک ساعت از آن با حداقل یک سال عبادت برابری می کند.

وی خاطرنشان ساخت: شیطان اکبر، یعنی آمریکا و صهیونیسم جهانی، علمدار علمِ منهای خدا است که کارش با دروغ پیش می رود و در افغانستان، یمن، عراق و فلسطین، جهنمی برپا کرده و پاک را ناپاک و ناپاک را پاک معرفی میکند و به تعبیر نائب امام زمان (عج)، جای جلاد و شهید را عوض میکند.

استاد مویدی در پایان با اشاره به عنایت قاطع حضرت ولی عصر ارواحنا  فداه به سربازانِ مکتبشان گفت: امام زمان (عج) توقع دارند تا ما به عنوان سربازان ایشان، قدمی در این راه برداریم و خدا نکند در اثر گناهان ما، زبان حال حضرت نسبت به ما این شود که : ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان!