نمایشگاه قرآنی بهار در بهار+تصاویر

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با بهار طبیعت، نمایشگاه قرآنی بهار در بهار در مدرسه عالی بنت المصطفی اصفهان برپا گردید.

این نمایشگاه به همت طلاب تشکل های خواهران و واحد قرآنی مدرسه عالی بنت المصطفی به منظور آشنایی طلاب با آثار قرآنی موجود، فهم آسان معانی آیات، آشنایی با آیات مهدویت و آشنایی با شهدای حافظ و قاری قرآن از ۵ غرفه تشکیل شده است.

غرفه معرفی آثار قرآنی: در این غرفه کتب و نرم‌افزارهای آموزش قرآن در زمینه های روخوانی و روان خوانی،فصیح خوانی، تجوید، صوت و لحن،ترجمه و مفاهیم،تفسیر،حفظ و آموزش قرآن به طلاب معرفی گردید.

غرفه زبان قرآن: در این غرفه حدود ۳۰ آیه از آیات قرآن به صورت تجسمی به نمایش گذاشته شد که اغلب این نمادها، ایده و دست ساخته طلاب بنت المصطفی است .

غرفه آیات مهدویت: در این غرفه آیات مهدویت همراه با ترجمه و حدیث مربوط به صورت عکس نوشته و خطاطی طلاب هنرمند مجموعه به نمایش گذاشته شد.

غرفه شهدای قرآنی: در این غرفه شهدای قاری و حافظ قرآن و یا شهدایی که انس ویژه با قرآن داشته اند( شهدای دفاع مقدس، فاجعه منا و شهدای مدافع حرم) معرفی و وصیت‌نامه ها و خاطراتی از آنان به نمایش گذاشته شد .

غرفه آخر مربوط به نمایش هفت سین قرآنی و سفره هفت سین نمادین بود.

شایان ذکر است این نمایشگاه از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت ۷ روز جهت بازدید طلاب از ساعت۱۱تا۱۲ برپا خواهد بود.