مشارکت دانشگاه علوم اسلامی رضوی در همایش ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین

زمینه های همکاری دانشگاه علوم اسلامی رضوی با همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین» بررسی شد.

در دیدار دکتر سید مهدی طاهری معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جامعة المصطفی العالمیة و دبیر علمی همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین» با دکتر قائمی نیک معاون پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی طرفین در خصوص زمینه های همکاری مذاکره کردند.

در این جلسه مقرر شد دانشگاه علوم اسلامی رضوی به عنوان همکار و معین همایش در استان خراسان رضوی، در زمینه اطلاع رسانی همایش به دانشگاه های ۳ استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، دعوت از اساتید، دانشجویان و طلاب جهت ارسال مقاله، برگزاری پیش نشست همایش و ارزیابی مقالات، با همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین همکاری داشته باشد.

علاوه بر آن مقرر شد حجت الاسلام دکتر جهانگیری ریاست دانشگاه علوم اسلامی رضوی در کمیته سیاست گذاری همایش، و دکتر قائمی نیک معاون پژوهش دانشگاه در کمیته علمی همایش، و تعدادی از اساتید و کارکنان در کمیته ارزیابی و کمیته اجرایی همایش همکاری داشته باشند.

شایان ذکر است همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین» با همت مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جامعة المصطفی العالمیة و همکاری بیش از ۲۰ مرکز داخل و خارج کشور در ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد و مخاطبان محترم برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند به سایت و کانال همایش به آدرس ذیل مراجعه نمایند.

سایت همایش:

https://palestine.hamayesh.miu.ac.ir

کانال همایش:

https://eitaa.com/joinchat/385614553C72a5b3094b