تماشاخانه سفیران امام مهدی(عج) مدرسه قرانی هجرت افتتاح شد

تماشاخانه سفیران امام مهدی(عج) مدرسه قرآنی دخترانه هجرت با حضور تعدادی از مدیران آموزش و پروش استان قم افتتاح شد.

علی محمدی در آئین افتتاح تماشاخانه سفیران امام مهدی(عج) مدرسه قرآنی دخترانه هجرت، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرزندان بین المللی المصطفی از تمام معلمان و نقش آفرینان در حوزه آموزش و تربیت فرزندان جهان اسلام تقدیر نمود و اظهار داشت: تقارن بهار قرآن و طبیعت نوید بخش آغاز سالی پرخیر و برکت همراه با معنویت است.

 

سرکار خانم دانا مدیر دبستانه دخترانه هجرت نیز در ابتدای این مراسم با بیان این که این مدرسه میزبان ۱۶۵ دانش آموز از ۳۰ ملیت جهان است، اظهار داشت: معلمان و همکاران دبستان قرآنی هجرت با حمایت جامعه المصطفی وظیفه سنگین تربیت کودکان بین الملل را بر عهده دارند.

وی با بیان این که به عنوان میزبان فرزندان بین الملل جهان اسلام تکالیف سنگینی بر عهده داریم، فرزندان المصطفی را سفیران آینده اسلام در سراسر گیتی توصیف نمود و ابراز داشت: تمام اساتید و معلمان مدرسه قرآنی توحید با اخلاص و عشق خدمت به آینده سازان جهان، در مسیر تربیت فرزندان عرصه بین الملل قرار گرفته اند.

مدیر مدرسه قرآنی دخترانه هجرت تصریح کرد: این مدرسه به همه ۶ ساحت تعلیم و تربیت آموزش و پرورش توجه روز افزونی داشته، با ارائه مهارت های زندگی دانش آموزان را برای نقش آفرینی در آینده جهان آماده می کند.

سرکارخانم دانا در بخش پایانی سخنان خود گزارشی از طرح ها و برنامه های آموزشی و تربیتی مدرسه ارائه و تجلی نشاط آموزشی و تربیتی را از ویژگی های خاص این مدرسه قرآنی توصیف نمود.