بیانیه مشاوران منطقه ای المصطفی در حمایت از روز قدس

نمایندگان طلاب و فضلای غیرایرانی در مشاوران منطقه ای جامعة المصطفى العالميه بیانیه ای در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و دعوت به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس صادر نمودند.

متن بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِير –  اسری (۱)

مسأله فلسطین موضوع اصلی وحدت بخش امت اسلام است که با هوشیاری معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای همصدایی مسلمانان و مستضعفان و آزادگان جهان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به صورت برجسته به عنوان روز جهانی قدس مطرح شد. قدس شریف قبله نخست مسلمانان و قلب ،فلسطین موطن اصلی ملت مظلومیست که با توطئه و برنامه ریزی مستکبران و جنایتکاران صهیونیزم و بی عملی و رخوت دولتهای اسلامی غصب و مصیبتهای فراوانی ببار آورد. در این مدت طولانی جنایات بیشمار اعدامها و کشتارهای دسته جمعی زندانی و حبس های طولانی مدت زنان و مردان غیور فلسطینی تخریب منازل و مزارع و آواره ساختن این ملت مظلوم به اوج خود رسید.
به برکت انقلاب اسلامی و تحقق هسته های مقاومت در لبنان و کشورهای اسلامی خون جدیدی در رگهای جوانان غیور جاری و امید به پیروزی در این ملت مظلوم شکوفا شد. انتفاضه های پیاپی تحقق پیدا کرد تا اینکه عملیات طوفان الاقصی تمام خوابهای صهیونیزم و اربابان مستکبر آنها را پریشان ساخت.

کشتار بیرحمانه مجروح و مفقود شدن دهها هزار نفر از زنان و مردان و کودکان بی دفاع امت اسلام و جهان بشریت را به شدت تحت تأثیر قرار داده و در حقیقت انتفاضه ای جهانی علیه صهیونیزم شکل گرفت.
اینک علیرغم همه جنایات این رژیم سفاک و حمایتهای عریان و بی شرمانه سران کفر و دولتهای غرب، به برکت مقاومت جانانه مقاومت اسلامی هیمنه پوشالی این رژیم جعلی در هم شکست و منطقه در انتظار تحول بزرگ برای به انزوا کشاندن و نابودی اسرائیل غاصب و پیروزی ملت مظلوم فلسطین روزشماری می نماید.

راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام حمایت آزادی خواهان جهان از ملت مظلوم مقاوم و شهید داده ای است که علیرغم همه مصیبتها، گرسنگی ها و غمهای بی شمار جانانه و با همه وجود برای ریشه کن کردن این غده سرطانی قیام کرده است. ما نمایندگان طلاب و علمای غیرایرانی در مشاوران منطقه ای جامعة المصطفى العالميه ضمن گرامیداشت یاد شهیدان سرافراز تاریخ فلسطین و خصوصاً شهدای مظلوم غزه و سرداران شهید جبهه مقاومت در لبنان و سوریه با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس امت اسلام و آزادی خواهان جهان را برای شرکت در این حماسه عظیم سیاسی و دینی دعوت می نماییم.

ولینصرن الله من ينصره ان الله لقوى عزيز

نمایندگان طلاب و فضلای غیرایرانی

مشاوران منطقه ای

جامعة المصطفى العالميه