در راهپیمایی روز قدس صورت گرفت؛

خلق حماسه‌ای از جنس غیر امت‌های آزاده جهان با حضور المصطفائیان

راهپیمایی روز جهانی قدس در قم با حضور پرشور المصطفائیان در کنار امت وفدار عاشق و همیشه در صحنه ایران اسلامی و با شعار «روز قدس از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» برگزار شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی با حضور گسترده و حماسی مردم انقلابی دیار کریمه اهل بیت(ع) و زائران این بارگاه ملکوتی و با شعار محوری «روز قدس از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» از صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز شد که یک میهمان ویژه داشت که مردم وفادار عاشقانه به او ادای احترام می کنند و در تکریمش سنگ تمام گذاشتند؛ او کسی نیست جز شهید مهندس محسن صداقت.

طلاب، اساتید و کارکنان جامعةالمصطفی العالمیة نیز به همراه خانواده با حضور در مجتمع آموزش عالی فقه و افزوده شدن به سیل عظیم جمعیت عاشق دلداده، حضور پرشور در این راهپیمایی غیرتمندانه خلق نمودند.

راهپیمایان با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «یا ایها المسلمین اتحدو اتحدو»، «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ما پیروان حیدریم، فدائیان رهبریم» و … از مسیر خیابان ارم، خیابان شهدا، میدان جانبازان، میدان فلسطین به سمت مصلای قدس حرکت کردند تا با اجتماع حماسی در مصلی و اعلام وفاداری به آرمان قدس شریف، پیام حمایت تمام و کمال از مظلومان غزه را به دنیا مخابره کنند.

امروز با حضور پرشور و عاشقانه المصطفایان حماسه‌ای از جنس غیرت انقلابی خلق شد و خیابان های مسیر راهپیمایی مملو از جمعیتی بود که آمده بودند با حضور حماسیشان یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گوی استکبار جهانی بزنند و بگویند تا جان در بدن دارند دست از آرمان های حضرت روح الله و مقتدایشان امام خامنه ای برنخواهند داشت و ادامه دهنده مسیر انبیای الهی و اهل بیت(ع) در مباره با ظالم و حمایت از مظلوم خواهند بود.