برنامه‌های نمایندگی جامعةالمصطفی در اندونزی ویژه روز جهانی قدس

مراسم گسترده تظاهرات و راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری : «توقف نسل کشی مردمان فلسطین، مبارزه با صهیونیسم گرایی» با همت دانش آموختگان المصطفی در مرکز استان های بزرگ اندونزی برگزار شد.

مردم روزه دار به همراه دانش آموختگان جامعه المصطفی در اندونزی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بطور همزمان در مقابل سفارتخانه و کنسولگری های امریکا فریاد توقف نسل کشی مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف را طنین انداز کردند و شعار مرگ بر
امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

بزرگداشت روز جهانی قدس امسال در شرایطی صورت گرفت که ملت مسلمان اندونزی در شهرهای مختلف از جمله جاکارتا، سورابایا، بندونگ، سمارانگ، ماکاسار ، پالمبانگ و … وحدت و همدلی خود را در مقابل اشغالگران صهیونیستی و حامیان مستکبر آنان نشان دادند.

جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان نمایندگی المصطفی نیز برای مشارکت در تظاهرات و یک صدا شدن علیه دولت اشغالگر اسرائیل راهی محل تظاهرات شدند.

حضور مردم در تظاهرات و راهپیمایی در سراسر اندونزی بازتاب خوبی در رسانه های داخلی داشت.

علاوه بر آن موسسه دانش آموختگان المصطفی در اندونزی (اکمال)، روز چهارشنبه ، دو روز قبل از یوم الله قدس نشست علمی تحت عنوان «آزادسازی فلسطین به سوی جهان چند قطبی» با سخنرانی دکتر حسین متقی، رئیس نمایندگی المصطفی در اندونزی و نیز کارشناسان داخلی و خارجی برگزار کرد که بیش از ۳۰۰ مخاطب از قشر اساتید، دانشجو و حامیان آزادی بصورت حضوری و مجازی مشارکت داشتند.

همچنین پژوهشگاه بین المللی صدرا متعلق به نمایندگی المصطفی از طریق محققین و گروه های علمی خود مقالاتی با محوریت فلسطین تالیف نمودند که در رسانه ها و سایت های همسو بارگذاری شده و مردم به آن مقالات دسترسی پیدا کردند.