بازدید مسئولان نمایندگی المصطفی از موسسه نهج البلاغه اصفهان

رئیس و معاونان نمایندگی جامعة المصطفی از موسسه نهج البلاغه اصفهان بازدید نمودند .

از برنامه‌های این بازدید نشست با مدیران این موسسه در راستای نشر معارف نهج البلاغه و همکاری و مشارکت در زمینه برگزاری کنگره زیست شرافتمندانه نهج البلاغه در اصفهان بود .

حجت الاسلام و المسلمین بیگی رئیس موسسه ضمن معرفی و بیان برنامه‌ها و دوره‌های متنوع برای گروه‌های مختلف ائمه جمعه و جماعات، حوزه های علمیه و دانشگاه‌ها، ادارات، کسبه و تجار گزارش نمودند. ایشان افتتاح مرکز تحقیقات نهج البلاغه و قرارگاه نهج البلاغه در آموزش و پرورش و تربیت ۱۵۰ مربی نهج البلاغه خواهر را از برنامه‌های شاخص این موسسه برشمردند . حجت الاسلام والمسلمین بیگی در ادامه در خصوص کنگره بین المللی زیست شرافتمندانه در نهج البلاغه و پیش نشست‌های آن در داخل و خارج از کشور و آمار مقالات ارائه شده نکاتی را بیان نمودند.

حجت الاسلام طاهایی رئیس نمایندگی اصفهان ضمن تبریک سال جدید و عید سعید فطر به معرفی اجمالی جامعه المصطفی العالمیه و برنامه‌های آن و ظرفیت‌های همکاری فی مابین و کار محتوایی قوی در خصوص نهج البلاغه اشاره و از طرح حفظ نهج البلاغه ویژه طلاب المصطفی و همکاری در خصوص ارائه مقالات توسط طلاب فعال پژوهشی نمایندگی و کنگره در نمایندگی اصفهان استقبال نمودند.