به همت نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان؛

بازی خانوادگی “رمز و راز قهرمانی” رونمایی شد

به همت واحد آموزش های کاربردی مرکز نورالزهراء مدیریت امور خانواده جامعةالمصطفی در خراسان، برای اولین بار در کشور بسته بازی و سرگرمی خانوادگی با عنوان "رمز و راز قهرمانی" با موضوع آشنایی با مکتب روح الله(ره) و مکتب شهید سلیمانی(ره) و شعار زندگی به سبک بندگی ارائه شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود مصلحی‌تبار مدیر امور طلاب و خانواده های نمایندگی خراسان در این رابطه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در رهنمودهایی تصریح می کنند؛ تهاجم فرهنگی یک حقیقتی است که وجود دارد؛ می‌خواهند بر روی ذهن و رفتار ملّت ما؛ جوان، نوجوان، حتّی کودک اثرگذاری کنند؛ این بازی‌های اینترنتی از جمله همین است؛ این اسباب‌بازی‌هایی که وارد کشور می‌شود از جمله همین است که من چه‌قدر سر قضیّه تولید اسباب‌بازی داخلیِ معنی‌دار و جذّاب حرص خوردم با بعضی از مسئولین این کار که این کار را دنبال کنند پک های بازی و سرگرمی ویژه خانواده با عناوین ارزشی و انقلابی تولید کنند.

وی افزود: در همین راستا این بسته سرگرمی که از لحاظ ساختاری تمامی استانداردهای طراحی بازی، سرگرمی و آموزش را دارا بوده و دارای امتیاز ۱۰۰طراحی بازی بر اساس اصول استانداردهای جهانی است؛ به معرفی مکتب روح الله(ره) و مکتب شهید سلیمانی(ره) با شعار زندگی به سبک بندگی پرداخته است.

مدیر امور طلاب و خانواده های نمایندگی خراسان ادامه داد: این سبک از بازی و سرگرمی کاملا ایرانی و اسلامی بوده و هیچگونه مشابهی ندارد و حتی در این بسته از ابزار تاسِ بازی هم استفاده نشده است.

وی اضافه کرد: در اهداف آموزشی این بسته دو گروه سنی متفاوت لحاظ شده است که در آن؛ گروه کودکان و نوجوانان با سیره شخصی، اجتماعی و عبادی رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی و شهید ابومهندس و گروه بزرگسالان نیز با زندگی به سبک بندگی از منظر شهید سلیمانی آشنا می شوند ‌.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی تبار تصریح کرد: بازی‌های موجود در بسته با سبک استراتژیک و با هدف والای تربیتی، همراه با تقویت هوش و حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی و افزایش مهارت استقلال در برنامه ریزی ارائه گردیده است .

وی عنوان کرد: جامعةالمصطفی افتخار این را دارد که این بسته را در سطح گسترده در فضای مجازی همراه با قابلیت اپلیکیشن، اجرای بازی نرم افزاری ارائه دهد؛ همچنین اکثر بخش های این بسته به زبان های انگلیسی و عربی نیز ترجمه شده است .

مدیر امور طلاب و خانواده های نمایندگی خراسان خاطر نشان کرد: بازی ها و سرگرمی های داخل این بسته در یک جامعه آماری ۱۵۰ نفری از دانش آموزان و نوآموزان پسر و دختر ناحیه شش آموزش و پرورش مشهد مقدس آزمون و خطا شده که ماحصل آن این بسته جذاب شده است.

گفتنی است؛ این بازی در حاشیه آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی همسران و فرزندان طلاب جامعةالمصطفی با معرفی خانم آسیه اکبری مخترع این بسته سرگرمی جذاب و مسئول واحد آموزش های کاربردی مرکز نورالزهراء مدیریت امور خانواده المصطفی خراسان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و جمعی از مسئولان المصطفی رونمایی شد.