حضور اساتید مجتمع تاریخ در همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»

اساتید مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی جامعةالمصطفی حضور موثری در همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب داشتند.

در سالروز تخریب قبور مطهر ائمه(علیهم السلام) و برخی از اصحاب در بقیع و در قالب برگزاری پنل های علمی و تخصصی این همایش، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ناصر رفیعی، رئیس مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی به عنوان رییس پنل علمی و تخصصی «مطالعات تاریخی و تمدنی بقیع» و حجت الاسلام والمسلمین استاد سیدمجتبی اوصیا، استاد و معاون پژوهش مجتمع و دکتر علی‌اکبر عالمیان عضو هیئت علمی گروه تاریخ اسلام مجتمع به عنوان ناقد و اعضای هیات رییسه این پنل حضور داشتند.

ریاست پنل علمی و تخصصی «شخصیت‌شناسی مدفونان بقیع» نیز بر عهده حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسین عبدالمحمدی، دانشیار و مدیرگروه تاریخ اهل بیت(علیهم السلام) بوده و دکتر احمدیان دلاویز، دکتر سید علی غضنفری و دکتر سیدجاسم جزایری از اعضای هیات علمی مجتمع نیز به عنوان ناقد و اعضای هیات رییسه این پنل حضور داشتند.

همچنین دکتر محمدسعید نجاتی، دکتر محمدرضا باقری‌زادگان ودکتر ملک‌زاده از اساتید مجتمع تاریخ نیز در هیات رییسه سایر پنل ها شرکت داشتند.