‌بیانیه‌ جامعه روحانیت خیبرپختونخوا در حمایت از علمیات وعده صادق

جامعه روحانیت خیبرپختونخوا قم المقدسه با صدور بیانیه ای از حمله تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس حمایت نمود.

فَلَمۡ تَقۡتُلُوهُمۡ وَلَٰكِنَّ ٱللَّهَ قَتَلَهُمۡۚ وَمَا رَمَيۡتَ إِذۡ رَمَيۡتَ وَلَٰكِنَّ ٱللَّهَ رَمَىٰ وَلِيُبۡلِيَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ مِنۡهُ بَلَآءً حَسَنًاۚ إِنَّ ٱللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٞ(انفال/۱۷)

حملہ ترکیبی و مقتدرانه ی سپاہ پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار برای تمام امت اسلامی بالاخص برای مظلومان فلسطینی خیلی خوشحال کنندہ و امیدوار کنندہ بود بعد از این حمله اقتدار و ھیبت سپاہ اسلام برای تمام امت اسلامی و دشمنان اسلام کاملا محسوس شد.

این پیروزی عظیم که مرھون منت نظام و انقلاب اسلامی می باشد که به حکم فرماندہ کل قوا مقام معظم رھبری به لطف خداوند به پیروزی رسید.

ما طلاب و علمای جامعه روحانیت خیبرپختونخوا این پیروزی عظیم را به امام زمان عجل الله فرجه الشریف،مقام معظم رھبری،سپاہ اسلام و تمام امت اسلامی و روح شھداء مقاومت تبریک می گوییم۔

معلوم شد که گنبد آھنین ھمراہ با کشورهای کمک کنندہ در مقابل سجیل ھای سپاہ اسلام از بیت عنکبوت ھم ضعیف تر ھست۔

اسرائیل خوب تنبیه شد بعد از این ھر اشتباھی ھم کرد با پاسخ کوبندہ تری مواجه خواھد شد که مدد ھیچ مددگاری براشون کارساز نخواھد بود.

امیدواریم که پیروزی ھای آیندہ برای ظھور امام زمان عجل اللہ تعالیٰ زمینه را فراھم کند خدا کند که آن امام معصوم بزودی ظھور کند و مسلمانان و مظلومان عالم را از ظلم و ستم نجات دھد ان شاء اللہ

جامعه روحانیت خیبرپختونخوا قم المقدسه

۲۹ فروردین ۱۴۰۳