تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

به مناسبت تنبیه و پاسخ کوبنده ایران به تجاوزات رژیم غاصب اسرائیل به کنسول گری ایران در کشور سوریه و به منظور تبیین علل و نتایج این پاسخ ،نشستی با حضور رئیس نمایندگی اصفهان در خوابگاه خواهران برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام طاهایی ضمن اشاره به علایم آخرالزمان و ارتباط آن با منطقه فلسطین، شام و اتفاقات در آستانه ظهور، موقعیت استراتژیک این منطقه و اهمیت آن برای قوم یهود و مسیح و اسلام را بیان نموده و سپس تاریخچه ای مختصر از کشور فلسطین و غصب آن توسط اسرائیل و کشور های تاثیرگذار در این اتفاق را توضیح داد.

وی در ادامه بر وظیفه کشورهای مسلمان جهان و منطقه خاورمیانه در قبال فلسطین و قدس شریف تاکید کرد.

رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در اصفهان با تاکید بر ضرورت عملگرایی مؤثر و هم افزایی کشورهای اسلامی برای آزادی فلسطین اشغالی، به تلاش رسانه ها برای کم رنگ نشان دادن پاسخ ایران به رژیم صهیونسیتی و ضرورت تبیین گری طلاب در این زمینه اشاره نمود.

بررسی تحولات معرفتی و ساختاری در جبهه مقاومت به ویژه جنبش حماس و مردم مسلمان فلسطین و نقش مهم ایران در این مسأله و اشاره به ضرورت تقویت روحیه شهادت، ایثارگری ، امید بخشی و مقاومت هوشمندانه و مقتدرانه برای آزادی فلسطین از دیگر محورهای سخنان حجت الاسلام والمسلمین طاهایی بود.