رئیس اداره امور مدارس عصری، ضمن حضور در آموزشگاه قرآنی توحید، با کادر و معلمین مدرسه دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام آقای صانعی در این دیدار برای آشنایی بیشتر حاضرین به تشریح چارت اداری جامعه المصطفی العالمیه (ص) پرداخت و سپس در مورد ارتباط موثر و تعامل در محیط کار نکاتی را ارایه کرد.
وی افزود: یک استاد بعنوان فرستنده پیام که همان درسی است که به گیرنده آن یعنی دانش آموز ارایه می دهد بایستی برای داشتن یک ارتباط موثر و تاثیر گذاری پیامش این نکات زیر را مورد توجه خویش قرار دهد.
حجت الاسلام صانعی ارتباطات بین فردی را به سه بخش تقسیم کرد و به تبیین ویژگی های هر کدام با استفاده از پاورپویینت و ویدیوپروژکتور به شرح زیر پرداخت.
وی داشتن یک ارتباط موثر در کلام را با استفاده از آیات و روایات در هر یک از اقسام «اعتماد افرین»، «تواضع و فروتنی»، «امانت داری»، «وفای به عهد»، «نیکی در برابر بدی»، «تغافل»، «رعایت عدالت و انصاف»، «احسان» و «تشکر و ستایش در برابر کار نیک» توصیف کرد.
ریاست مدارس عصری جامعه المصطفی پس از تشریح موارد فوق اظهار داشت: برای داشتن ارتباط موثر بایستی موانع آن را شناخت و سعی در رفع آنها نمود.
در پایان این جلسه معلمین مسائل و دغدغه های خود را با رئیس اداره امور مدارس عصری در میان گذاشتند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
Δ