نشست «تحلیل مسائل حمله موشکی ایران به اسرائیل»

نشست «تحلیل مسائل حمله موشکی ایران به اسرائیل» با حضور «حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده» در مدرسه علمیه شهابیه برگزار گردید.

استاد جامعه المصطفی، با اشاره به جریان مقاومت، بیان نمود: جریان مقابل مقاومت تصمیم بر نابودی هلال مقاومت شیعی (ایران و عراق و لبنان) گرفتند تا خطری متوجه منافع آنها نگردد.

وی با بیان این جریان با اسلام منهای شیعه کاری ندارد و لذا اسرائیل اجازه می یابد که در عربستان، مصر، لیبی، اردن، آذربایجان و … پایگاه و کنسولگری و پایگاه جاسوسی داشته باشد، تأکید نمود: در دهه اخیر اسرائیل یک استراتژی جدیدی به کار بسته که در کشورها سفارت خانه داشته باشد و کشورهایی که تمایل به آن ندارند، سفارت خود بر آنها تحمیل می‌کند تا در نتیجه به عنوان کشور مستقل به دنیا معرفی شود.

حجت الاسلام علی زاده با اظهار این که ۶۰ درصد ادوات، پدافند، موشک‌ و سلاح‌های آذربایجان از اسرائیل تامین می شود، خاطرنشان کرد: از این رو در جنگ قره باغ می بینیم وقتی آذربایجان روستاهای اشغال شده خود را از ارمنستان پس می گیرد، در کنار پرچم آذربایجان، پرچم اسرائیل قرار برافراشته شد.

وی، در پایان با ابراز این که حمله موشکی ایران به اسرائل معادلات منطقه را تغییر داده است، اظهار کرد: حمله شجاعانه موشکی و پهبادی ایران به اسرائیل این موضوع را ثابت کرد که معادلات منطقه تغییر کرده و مناطق امن و ناامن را ایران مشخص می کند و حتی لشکرکشی های دریایی و پایگاه های آمریکا و کشورهای اروپایی در منطقه نقشی در این معادله ندارند.

مدرسه علمیه شهابیه