بازدید مدیرکل دانش آموختگان المصطفی از نمایندگی اصفهان

مدیر کل امور دانش آموختگان جامعةالمصطفی و به همراه مدیران این اداره کل، طی سفری از نمایندگی جامعةالمصطفی در اصفهان بازدید نمودند.

از جمله برنامه‌های این سفر جلسه با رئیس نمایندگی اصفهان، جلسه با مسئولان اداره دانش آموختگان نمایندگی، جلسه با طلاب و دانش آموختگان و دیدار با مسئولان بنت المصطفای اصفهان بود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهایی، رئیس نمایندگی اصفهان ضمن تقدیر و تشکر و تبریک به مناسبت انتصاب مدیر کل جدید حجت الاسلام والمسلمین برزو به سمت مدیر کل امور دانش آموختگان به برخی نکات ضروری اشاره نمود.

وی موضوع هماهنگی بین آموزش‌های مهارتی در فعالان فرهنگی تربیتی و امور خانواده، برگزاری دوره‌های مدیریت راهبردی و استراتژیک ویژه دانش آموخنگان، تشکیل تیم فرهنگی قوی و فعال و خودگردان نمودن دانش آموختگان و داشتن پیوست اقتصادی و … را مطرح نمود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین برزو از پیشنهادات و طرح‌های رئیس نمایندگی اصفهان استقبال نموده و هدف از این سفرها را شنیدن نظرات و پیشنهادات و جمع‌بندی آنها در راستای عملیاتی نمودن آن بیان کرد.

جلسه با فعالان فرهنگی و دانش آموخنگان نمایندگی اصفهان و شنیدن مسائل و مشکلات آنها و پاسخگویی مسئولین مربوطه از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

پایان بخش برنامه‌های این سفر جلسه با مسئولان بنت المصطفی و فعالان فرهنگی خواهر این مدرسه بود.

در این جلسه مدیر بنت المصطفی گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های فعالان فرهنگی و دانش آموخنگان این مدرسه ارائه داد.