مراسم بزرگداشت روز معلم در واحد آشتیان

به همت معاونت آموزشی و پژوهشی نمایندگی المصطفی در استان مرکزی، مراسم گرامیداشت روز معلم با حضور اساتید ، کارکنان و طلاب خواهر و برادر مشغول به تحصیل در این نمایندگی در بخش خواهران این نمایندگی برگزار گردید.

این جلسه در آغاز مزین به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی بود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مهذب پور معاونت محترم آموزشی و پژوهشی در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم و پاسداشت مقام معلم بر اهمیت جایگاه معلمی به عنوان راهبری جامعه انسانی اشاره داشتند و بر اهمیت دقت نظر استاد و طلبه در انجام هر چه بهتر این وظیفه سترگ تاکید نمود.

سپس نمایندگان اساتید برادر و خواهر دقایقی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته و پیشنهاداتی جهت بهتر و پویا تر شدن روند تدریسی و آموزشی ارائه داشتند.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین دکتر مدرس زاده، رئیس نمایندگی المصطفی در استان مرکزی نیز در سخنانشان ضمن قدر دانی از تلاشهای بی وقفه اساتید در فرآیند آموزش و تعلیم و تربیت طلاب ، جایگاه استادی را امانت الهی دانسته و با استناد به آیات قرآن مجید و روایات ائمه اطهار آموزش و تربیت صحیح را اولین گام هدایت انسان برشمرد.

وی اذعان داشت که استاد و طلبه نسبت به هم وظایف متقابل و لازمی دارند که مکمل هم بوده و باید با رعایت آن به تعالی دست یابند.

در پایان نیز با اهدا لوح تقدیر از اساتید برتر نمایندگی تقدیر به عمل آمد.