محفل قرآنی در مرکز بلال مسلم میشن

محفل قرآنی با حضور قاریان مطرح بین المللی از جمهوری اسلامی ایران در مرکز اسلامی بلال مسلم میشن منطقه تمکه شهر دارالسلام تانزانیا برگزار گردید.

در این محفل که با حضور نماینده فدارسیون جهانی خوجه ها، رئیس بلال مسلم میشن، نمایندگان جامعه المصطفی، اساتید، طلاب و علاقمندان شیعه و اهل سنت در مسجد مرکز بلال مسلم میشن برگزار گردید بیش از ۵۰۰ نفر مخاطب قرآنی حضور داشتند.

در این برنامه ضمن خوش‌آمدگویی توسط مجری برنامه به مهمانان و قاریان، در ابتدا قاری اهل سنت به قرائت پرداخت.

در ادامه رئیس بلال مسلم میشن از این اقدام ارزشمند جامعه المصطفی سپاسگزاری کرد و نسبت به توسعه فعالیت‌های قرآنی بسیار خرسند بود.

پس از سخنان رئیس بلال، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی اعزامی از جمهوری اسلامی ایران به قرائت پرداخت و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

در بخش بعدی مجری نسبت به توسعه مباحث قرآنی توسط المصطفی اشاره کرد که به عنوام نماینده جمهوری اسلامی ایران بحث دیپلماسی قرآنی را به صورت عملی در حال ترویج است.

در ادامه قاری ممتاز جناب استاد قاسم مقدمی از قاریان مطرح و بین المللی جمهوری اسلامی ایران قرائت کرد که با تشویق حضار مواجه شد و جمعیت به وجه آمدند. این درحالی بود که قرائت وی به اتمام رسید ولی جمعیت از ایشان درخواست کردند که قرائت را ادامه دهند و استاد مقدمی نیز به احترام جمعیت مجددا آیاتی از کلام وحی را قرائت نمود و مورد تشویق جمعیت قرار گرفت.