نمایندگی المصطفی در تانزانیا میزبان محفل قرآنی

محفل قرآنی با حضور قاریان مطرح بین المللی از جمهوری اسلامی ایران به میزبانی نمایندگی جامعه المصطفی تانزانیا برگزار گردید.

در این محفل که با حضور نماینده جامعه المصطفی در تانزانیا، نماینده جامعه المصطفی در ماداگاسکار، قاریان اعزامی، اساتید، طلاب برادر و خواهر بیش از ۴۵۰ نفر برگزار گردید.

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین تقوی نماینده المصطفی ضمن خوش آمدگویی و معرفی قاریان، از اهمیت و نقش قرآن در تقریب بین مذاهب نکاتی اشاره کرد و در ادامه قرآن را یکی از مهمترین و اساسی ترین اشتراکات بین مسلمین دانست و تاکید نمود همه طلاب به زبان قرآن مجهز شوند و با آموزش مهارت‌های قرآنی همه ما بتوانیم در این مسیر پیش‌قدم باشیم.

پس از سخنرانی رئیس نمایندگی ، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی اعزامی از جمهوری اسلامی ایران در بین طلاب و اساتید به قرائت پرداخت و مورد تشویق قرار گرفت.

در ادامه قاری، استاد قرآن و نماینده المصطفی در ماداگاسکار جناب آقای دکتر رحیمی به قرائت پرداخت و مورد تحسین مخاطبان قرار گرفت.

در ادامه قاری ممتاز جناب استاد قاسم مقدمی از قاریان مطرح و بین المللی جمهوری اسلامی ایران قرائت کرد که با تشویق حضار مواجه شد.

در ادامه رئیس نمایندگی تانزانیا حجت الاسلام و المسلمین به رسم یادبود از قاریان تقدیر نمود و در انتها نیز عکس دسته جمعی گرفتند.