حضور جانشین ریاست المصطفی در جشن روز دختر واحد آشتیان

جانشین ریاست جامعه المصطفی در نمایندگی المصطفی در استان مرکزی واحد آشتیان ضمن حضور در نمایندگی استان مرکزی در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در این نمایندگی شرکت نمود.

به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام دختران و با عنایت به برنامه ریزی های انجام شده در معاونت فرهنگی – تربیتی و بخش خواهران واحد آشتیان مراسم جشن روز دختر در سالن حضرت خدیجه کبری بخش خواهران نمایندگی استان مرکزی با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین خالق پور جانشین ریاست المصطفی برگزار گردید.

وی در ابتدای ورود به شهر آشتیان با حضور بر مزار شهدای گمنام مدفون در نمایندگی ضمن احترام به مقام شامخ شهدا به قرائت فاتحه پرداخت و سپس هم زمان با اذان مغرب در نماز خانه بخش برادران حاضر شده و بعد از برگزاری فریضه نماز مغرب و عشا در جمع طلاب برادر وجود المصطفی به سخنرانی پرداخت.

جانشین ریاست المصطفی سپس با همراهی حجت الاسلام و المسلمین مدرس زاده، رئیس نمایندگی استان مرکزی و جمعی از کارکنان و اساتید نمایندگی در جشن میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) در بخش خواهران حاضر و در جمع طلاب خواهر مشغول به تحصیل در این نمایندگی به سخنرانی پرداخت.

وی با  بر شمردن ویژگی های والای حضرت معصومه (علیها السلام) بیان داشت: یک دختر طلبه باید ائمه معصومین(علیهم السلام) را الگوی خود قرار داده و سعی نماید رفتار و گفتار خود را منطبق بر سیره معصومین نماید تا ضمن تحصیل علم و دانش به تزکیه و تهذیب نفس نیز پرداخته و در همه زمینه ها موفق باشد.