ریاست مجتمع آموزش عالی فقه؛

جنایت شاهچراغ نتیجه بمباران مسموم رسانه‌ای دشمن بود

گروه خبر: مراسم بزرگداشت شهدای شاهچراغ، مرقد شریف احمد بن موسی (ع) با حضور طلاب، اساتید و کارکنان مجتمع آموزش عالی فقه در مسجد مدرسه مبارکه حجتیه برگزار شد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید تلخابی رئیس مجتمع آموزش عالی فقه در این مراسم گفت: خطرناک‌ترین نوع فتنه، تلاش برای ایجاد بدعت در دین است و مبارزه با این […]

گروه خبر: مراسم بزرگداشت شهدای شاهچراغ، مرقد شریف احمد بن موسی (ع) با حضور طلاب، اساتید و کارکنان مجتمع آموزش عالی فقه در مسجد مدرسه مبارکه حجتیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید تلخابی رئیس مجتمع آموزش عالی فقه در این مراسم گفت: خطرناک‌ترین نوع فتنه، تلاش برای ایجاد بدعت در دین است و مبارزه با این فتنه‌ها سخت است؛ چرا که در جنگی شناختی دشمن با ذهن مردم کار می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فتنه‌ها به این دلیل است که فتنه گران نمی‌خواهند در جامعه تفکر انقلابی رشد یابد، خاطرنشان ساخت: فتنه گران به دنبال ناتوان نشان‌دادن اهل حق در رسیدن به اهداف انقلابی هستند؛ آنان باطل را در فضای شبهه‌ناک، حق جلوه می‌کنند، اینجاست که انسان‌ها در شناخت حق و باطل در فضای غبارآلود دچار مشکل می‌شوند؛ لذا می‌بینیم عده‌ای دهن‌بین مورد بمباران مسموم و دروغ رسانه‌ای دشمن شدند و فاجعه ناگوار شاهچراغ را به وجود آوردند.

عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه جان مسلمان مهم و محترم است، یادآور شد: برای همه مشخص شده است که عده‌ای برای ترور و به هم ریختن آرامش کشور پول گرفته اند؛ لذا نیاز است تا متصدیان نظام اسلامی با قاطعیت با تروریست ها برخورد کنند.

در ادامه این برنامه مداحان اهل بیت به مداحی پرداختند.