در تمامی دارالقرآن‌های سنگال اجرا شد؛

هزاران ختم قرآن برای شهدای سانحه بالگرد

به مناسبت سانحه تلخ سقوط بالگرد و شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، هزاران ختم قرآن در تمامی دارالقرآن‌های کشور سنگال انجام شد.

“مصطفی احمد ون” رئیس اتحادیه کشوری مدارس‌ و مؤسسات قرآنی سنگال با ارسال پیام‌های تسلیت جداگانه به سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده منطقه‌ای جامعة المصطفی العالمية در سنگال، حادثه دردناک شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و همراهانش را به ملت ایران و امت اسلامی در جهان و به ویژه استادان، طلاب و همکاران نمایندگی منطقه‌ای المصطفی در سنگال تسلیت گفت و اعضای این اتحادیه را در این غم بزرگ در کنار مردم ایران شریک دانست.

این اتحادیه همچنین به تمامی دارالقرآن‌های تحت پوشش خود در کشور سنگال ابلاغ کرد تا روز پنجشنبه هزاران ختم قرآن کریم را به ارواح این شهیدان هدیه نمایند.

گفتنی است اتحادیه مردمی -که بیش ۲۰ هزار مرکز و دارالقرآن در شهرها و روستاهای سنگال را تحت پوشش دارد- زمستان سال گذشته، تفاهم‌نامه همکاری و تعامل مشترک با نمایندگی منطقه‌ای المصطفی در سنگال امضا نموده و در برگزاری برنامه‌های مشترک قرآنی از جمله جشنواره قرآنی داکار ۲۰۲۳ ، نمایشگاه قرآنی، دوره تربیت مربی، نشست‌ها و محافل قرآنی و همچنین جشنواره قرآنی ۲۰۲۴ که اختتامیه آن پنجشنبه آینده برگزار می‌شود، مشارکت داشته است‌.

ختم قرآن شهدای بالگرد سنگال