اختتامیه نمایشگاه آثار پژوهشی نمایندگی افغانستان

مراسم اختتامیه نمایشگاه آثار پژوهشی نمایندگی جامعةالمصطفی(ص) العالمية - افغانستان برگزار شد.

مراسم اختتامیه نمایشگاه آثار پژوهشی دانشگاه بین المللی المصطفی (ص) – افغانستان در تاریخ ۱/۱۰/۱۴۰۱، رأس ساعت ۱۰ در سالن همایش‌های دانشگاه بین‌المللی المصطفی (ص)  العالمیه-افغانستان با حضور ریاست دانشگاه حجت السلام و المسلمین سید عبدالحمید ثابت، معاون پژوهش، رئیس مرکز پژوهشی، ریاست دانشکده‌ها، اساتید، دانشجویان و نمایندگان دانشگاه‌های ابن‌سینا، خاتم‌النبیین(ص)، غرجستان و سلام برگزار شد.

معاون پژوهش نمایندگی جامعةالمصطفی در ابتدای این مراسم از کلیه بخش‌های دانشگاه المصطفی(ص) که در برپایی نمایشگاه همکاری نمودند، قدردانی و تشکر نمود. و خاطرنشان شاخت: برپایی این دو نمایشگاه عظیم در شرایط موجود بدون همکاری ممکن نبود.

وی در ادامه از دانشگاه‌های همکار که در نمایشگاه شرکت کرده بودند نیز تشکر نمود و اظهار امیدوار کرد که در آینده شاهد همکاری بین دانشگاهی بیشتر در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی باشیم.

وی بر اهمیت پژوهش و جایگاه خطیر و بی‌بدیل آن در پیشرفت علمی جوامع اشاره نمود و یادآور شد: معاونت پژوهش نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیة در افغانستان تلاش می‌کند که فرهنگ تحقیق و پژوهش را در سطح دانشگاه و به‌صورت کلی در جامعه علمی کشور نهادینه کند.

در ادامه برنامه، از پایان‌نامه برتر دانشجویی تقدیر به‌عمل آمد و در ادامه لوح تقدیر برای نمایندگان دانشگاه‌های شرکت کننده در نمایشگاه اهدا گردید.

در بخش پایانی مراسم، حجت الاسلام والمسلمین ثابت رئیس نمایندگی المصطفی در افغانستان از کلیه عوامل دست‌اندرکار برگزاری نمایشگاه آثار پژوهشی تشکر نمود و اظهار داشت:  برگزاری این نمایشگاه و مشارکت دانشگاه همکار می‌تواند نویدبخش کارهای بین‌دانشگاهی مؤثرتر و بزرگتر باشد.