بزرگداشت شهدای پرواز خدمت در مجتمع اموزش عالی اصفهان

مراسم بزرگداشت شهادت خادم الرضا علیه السلام و رئیس جمهور مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در مجتمع اموزش عالی اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور طلاب، اساتید و کارکنان مجتمع در حسینیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها برگزار گردید؛ حجت الاسلام و المسلمین قربانی مقدم، عضو هیئت علمی نمایندگی اصفهان پیرامون ابعاد شخصیتی و خدمات گرانبهای شهید جمهور ایراد سخن نمود.

وی با اشاره به آیه ۱۰۰ سوره نساء (وَمَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا) آیت الله رئیسی را از مصادیق این آیه دانسته و به ذکر برخی از عوامل محبوبیت شهید آیت الله رئیسی، اخلاص و رضای خداوند و تبعیت از ولایت را مهمترین ویژگی های ایشان برشمرده و به تبیین این ویژگی ها پرداخت.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی در ادامه به تلاشهای شبانه روزی آیت الله رئیسی که همراه با اخلاص بود اشاره نموده و خدمت به مردم را هدف ایشان در دوران مسئولیتشان ذکر کرد.

در ادامه مداح اهل بیت کربلایی بهنام توکلی به ذکر مصائب اباعبدالله علیه السلام پرداخته و یاد و خاطره شهداء خدمت را گرامی داشت.