هم اندیشی ریاست و اعضای انجمن‌ها و تشکل‌های علمی دانشجویان افغانستان برگزار شد

جلسه هم اندیشی ریاست نمایندگی المصطفی در افغانستان با اعضای انجمن‌ها و تشکل‌های علمی دانشجویان دانشگاه بین المللی المصطفی در افغانستان برگزار شد.

در این جلسه که معاونت آموزش و معاونت پژوهش دانشگاه نیز حضور داشتند، ابتداء رئیس تشکل دانشجویی اسکندر متین خواسته‌های دانشجویان را که با هم اندیشی آنان فراهم شده بود، مطرح کرد.

آنگاه ریاست نمایندگی جامعةالمصطفی به ایراد سخن پرداخت  و اظهار داشت برنامه‌های تضمین کیفیت الحمدلله به نحو احسن انجام شده و دانشگاه بلحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در وضعیت عالی قرار دارد و بلحاظ امکانات، منابع انسانی و غیره، کم نظیر است. توقع ما از وزارت تحصیلات عالی این است که پروسه اعتبار دهی به دانشگاه بین المللی المصطفی در افغانستان را منصفانه و با سرعت انجام دهد.

در پاسخ به مطالبات دانشجویان با بیان این که زمینه‌های لازم برای سیر علمی دانشجویان فراهم است، از دانشجویان خواستند که استفاده از نرم افزار سیناوب را آموزش ببینند و یاد بگیرند.

حمایت از مقالات دانشجویان، فراهم سازی منابع علمی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمستان، فراهم ساختن زمینه‌های لازم برای تحصیل دانشجویان در مقاطع بالاتر و… از دیگر موارد مطرح در این نشست هم اندیشی بود.