بزرگداشت شهدای خدمت در دانشگاه دهلی

مراسم بزرگداشت آیت الله شهید رئیسی و سایر شهدای جمهور از سوی دانشگاه دهلی در هند برگزار شد.

در این مراسم معاون بین الملل دانشگاه دهلی ضمن تجلیل از شخصیت آیت الله رئیسی، اظهار داشت: ممکن جسم آیت الله رئیسی از میان ما رفته باشد که برای همه ما سانحه دردناکی است، اما روح ایشان هم چنان در نزد ما احساس می شود.

وی در پایان این ضایعه را به دولت و ملت ایران و جامعةالمصطفی العالمیه تسلیت گفت.

در ادامه حجت الاسلام والمسملین شاکری، نماینده جامعةالمصطفی در هند، با اشاره به خدمات رئیس جمهور شهید، خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی شخصیتی مردمی و در کنار مردم بود و همه توان خود را در مسیر خدمت به مردم متمرکز ساخته بود.

وی با اشاره به رویکرد جدید سیاست خارجه جمهوری اسلامی ایران طی ریاست جمهوری آیت الله رئیسی، ابراز داشت: تشییع باشکوه شهدای خدمت نشان دهنده خستگی ناپذیری آیت الله رئیسی در خدمت به مردم بود.

گفتنی است بر اساس تفاهم نامه همکاری میان نمایندگی جامعةالمصطفی در هند و بخش زبان فارسی دانشگاه دهلی، دوره های مشترک آموزشی و همایش های علمی متعددی برگزار شده است.

رئیس دپارتمان زبان و ادبیات فارسی دانشگاه دهلی در حاشیه این مراسم، به برگزاری دوره زبان فارسی توسط المصطفی برای دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد.

وی با اشاره به درخواست تعداد زیادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه دهلی برای شرکت در دوره های آموزش زبان فارسی جامعةالمصطفی،از سطح کیفی این دوره ابراز خرسندی نمود.