با انتخاب برترین‌های پژوهشی برگزار شد؛

اجلاسیه نکوداشت فعالان پژوهشی المصطفی

قلی‌زاده، مدیرکل ساماندهی و پشتیبانی پژوهشی المصطفی، در اجلاسیه نکوداشت فعالان پژوهشی المصطفی، ضمن تقدیر از حضور فعالان و ارکان پژوهش در جامعةالمصطفی و تسلیت ایام سوگواری شهادت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، اظهار داشت: هفته پژوهش در جامعةالمصطفی با برنامه‌های متنوعی از روز شنبه 26 آذرماه آغاز و برنامه‌ها یکی پس از دیگری در صف و ستاد برپا شد.

 

وی به حجم زیاد فعالیت واحدها و مراکز جامعة المصطفی اشاره کرد و با بیان اینکه بخش قابل‌توجهی از این رویکردها مبتنی بر برگزاری نشست‌های علمی، کارگاه‌های پژوهشی، کرسی‌های علمی ترویجی، نقد کتاب و … پیگیری شد، اظهار داشت: ستاد مرکزی جامعةالمصطفی در کنار برپایی نمایشگاه متمرکز دستاوردهای پژوهشی المصطفی دو نشست علمی را با همکاری صفوف برگزار نمود.

قلی‌زاده برپایی نشست‌های «نقش انجمن‌های علمی در آینده پژوهشی پژوهش در المصطفی» با همکاری مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی  و نشست «نقش فضای مجازی در آینده پژوهشی پژوهش در المصطفی» با همکاری دانشگاه مجازی المصطفی را بخشی از رویکردهای معاونت پژوهش جامعةالمصطفی برشمرد.

مدیرکل ساماندهی و پشتیبانی پژوهشی المصطفی خاطرنشان ساخت: کارگاه نمایه‌سازی بین‌المللی نشریات المصطفی و همکاری مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی از دیگر رویکردهای معاونت پژوهش است.

وی برگزاری اجلاسیه کرسی‌های علمی با حضور دست‌اندرکاران عرصه کرسی‌های علمی در جامعه المصطفی را از دیگر اقدامات معاونت پژوهش جامعة المصطفی برشمرد و اذعان داشت: مراسم نکوداشت پژوهشگران، انجمن‌های علمی و نشریات انجمنی با حضور دبیران، رؤسا و اعضای انجمن‌های علمی و تعداد زیادی از پژوهشگران برتر جامعةالمصطفی برگزار شد.

مدیرکل ساماندهی و پشتیبانی پژوهشی المصطفی اجلاسیه نکوداشت فعالان پژوهشی اعم از اساتید و اعضای هیئت‌علمی المصطفی را از دیگر اقدامات هفته پژوهش برشمرد و اذعان داشت: همواره قدردان زحمات، تلاش‌ها و همیاری همکاران مرکز بین‌المللی نشر المصطفی در برگزاری مراسم‌ها هستیم.

 

در بخش پایانی این اجلاسیه با اهدای لوحی از برگزیدگان یک سال گذشته اعضای هیئت‌علمی در عرصه پژوهش و نشریات برتر علمی جامعةالمصطفی تقدیر به عمل آمد.