بازدید معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی از نمایندگی استان مرکزی

گروه خبر: معاون فرهنگی- تربیتی جامعةالمصطفی به همراه ریاست مرکز امور خانواده‌ها و هئیت همراه  از نمایندگی استان مرکزی بازدید کردند. حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی و هیئت همراه با حضور  در نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در استان مرکزی واحد آشتیان، در جلسه مشترکی با ریاست و کارکنان این نمایندگی شرکت کرد. در این جلسه […]

گروه خبر: معاون فرهنگی- تربیتی جامعةالمصطفی به همراه ریاست مرکز امور خانواده‌ها و هئیت همراه  از نمایندگی استان مرکزی بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی و هیئت همراه با حضور  در نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در استان مرکزی واحد آشتیان، در جلسه مشترکی با ریاست و کارکنان این نمایندگی شرکت کرد.

در این جلسه به پشتیبانی و حمایت معاونت فرهنگی و مرکز امور خانواده در رابطه با مباحث اسکان، اردوها و سایر مسائل مرتبط با طلاب متاهل و فعالیت های فرهنگی تاکید شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی در بخشی از این دیدار با حضور در جمع طلاب و دانش پژوهان نمایندگی جامعةالمصطفی ضمن تبیین ویژگی های انسان مومن؛ تلاش در جهت تقویت ایمان و رشد فضائل اخلاقی را وظیفه هر طلبه و عالم دین بر شمرد.