بزرگداشت شهیدان خدمت در اجتماع شیعیان خوجه ماداگاسکار

جانشین ریاست جامعةالمصفی العالمیه پیام تشکر ملت ایران به شیعیان خوجه اثنی عشری ماداگاسکار بابت همدردی با شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت را ابلاغ نمود.

همزمان با بزرگداشت شهیدان خدمت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در مسجد بزرگ شیعیان خوجه اثتی عشری شهر آنتاناناریوو در ماداگاسکار، حجت الاسلام والمسلمین خالق پور با حضور در مراسم نماز جمعه و امضا دفتر یادبود شهدای خدمت، سخنانی را در سه محور بیان کرد.

وی در محور نخست از دولت و مردم ماداگاسکار به خصوص شیعیان خوجه اثنا عشری ماداگاسکار برای برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و همدردی با مردم ایران و ارسال پیام‌های تسلیت، تقدیر تشکر کرد.

در ادامه و در محور دوم جانشین ریاست المصطفی این تعامل و ارتباط عمیق مردم جهان با نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون خدمات و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(قدس سره) در ستیز با استکبار جهانی که ریشه در فطرت انسان دارد دانست.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین خالق پور با برشمردن کارویژه‌های جامعة المصطفی و بیان اهداف المصطفی در کمک به ارتقاء سطح علمی ماداگاسکار از شیعیان خوجه خواست که با تشویق فرزندانشان برای تحصیل در جامعةالمصطفی، در این مسیر خیر مشارکت و همیاری نمایند.

گفتنی است در این مراسم سفیر جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار نیز حضور داشتند.