نشست علمی ویژگی های شهید جمهور

نشست علمی ویژگی های اخلاقی، اجتماعی و سیاسی شهید جمهور حضرت آیت‌الله ابراهیم رئیسی(رضوان الله علیه) در سالن شهیدین مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد.

در این مراسم آیت اللہ محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین قم و علامه سید افتخار حسین نقوی رئیس مجتمع امام خمینی ترست، دانشگاہ الفجر و شبکه خبری سچ پاکستان سخنرانی نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی در این نشست خاطرنشان کرد: شھید جمھور از روستاهای ایران تا سازمان ملل همه کارها را برای رضای خدا انجام داد۔ تمام زندگی او و همه آثارش برای همه ما نمونه است۔

دکتر رئیس اعظم شاھد، معاونت پژوهش مدرسه الامام المنتظر(عجل الله تعالی فرجه) نیز از شرکت کنندگان در مراسم به ویژہ نمائندگان دفتر رهبر ملت جعفریه پاکستان شعبه قم و اساتید و طلاب جامعةالمصطفی العالمیه تشکر کرد و گفت: در این مراسم بزرگداشت جا دارد یاد کنیم از دوست و همکار نزدیک و صمیمی آیت الله ابراهیم رئیسی، مرحوم علامه قاضی سید نیاز حسین نقوی  که از ابتدای شروع کار دستگاه قضایی پس از انقلاب در آن شرایط سخت و دشوار آغاز مسولیت قضایی شان در شهر همدان بود که آیت الله رئیسی در آن زمان در کسوت دادستان انقلاب اسلامی همدان و مرحوم نقوی بعنوان حاکم شرع همدان به استحکام نظام نو پای انقلاب اسلامی کمر همت بستند تا دست اشرار و ضد انقلاب و دشمنان را کوتاه نمایند و در ادامه در شهرها و استان‌های مختلف این خدمت گذاری هر دو بزرگوار ادامه داشت.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی در استان‌های خراسان و تهران و بعدها در ستاد قوه قضائیه بعنوان بازرسی کل کشور، دادستان کشور و تا ریاست قوه قضائیه و علامه نقوی در استان‌های قم، مرکزی، لرستان و خوزستان در سمت رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی خدمت نمودند و جهت ادامه خدمت به حوزه های علمیه و اسلام و مسلمین به کشور پاکستان عزیمت کردند. روحشان شاد و با اجداد طاهرینشان محشور باد.