بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد الهدی بانکوک

به منظور بزرگداشت رئیس جمهور محبوب و فقید؛ حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت، مجلس یادبودی در مسجد الهدی بانکوک برگزار گردید.

این مراسم به همت حجت الاسلام و المسلمین شیخ غلامعلی، از دانش آموختگان المصطفی و با مشارکت سفارت جمهوری اسلامی ایران و رایزنی فرهنگی و نمایندگی جامعه المصطفی در تایلند و برخی از مقامات دولتی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، گروه سرود نونهالان مسجد الهدی، سرودی درباره رئیس جمهور فقید اجرا کرد.

در ادامه آقایان پیسیان فتومنکول؛ دستیار معاون نخست وزیر و سناتور سابق و نیتی تام لامیا؛ عضو گروه حقوق بشر سندیکای وکلا و پروفسور سام شای وروحا پل رئیس گروه كمپین همبستگی با ملت فلسطین، دکتر ناصر الدین حیدری، سفیر کشورمان و حجت الاسلام و المسلمین شیخ غلامعلی، طی سخنانی به تبیین ابعاد مختلف شخصیتی رئیس جمهور فقید پرداختند.

سخنرانان تایلندی در این مجلس بزرگداشت مراتب تسلیت و همدری خود با دولتمردان و ملت ایران اسلامی را اعلام کردند و سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز مراتب سپاس و تشکر خود از مقامات و مردم دولت پادشاهی تایلند را ابراز کرد.

مشاهده گزارش تصویری