نحوه ثبت نام طلاب در سامانه تشرف جهت زیارت اربعین

رئیس مرکز امور طلاب جامعةالمصطفی شرایط و نحوه ثبت نام طلاب در سامانه تشرف جهت زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رستگاری فرد در این باره اظهار داشت:‌ طبق هماهنگی صورت گرفته با فراجا و اولویت قرار دادن صدور دفترچه‌ های طلاب جامعه‌المصطفی جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی(علیه السلام)مقرر شد تا تاریخ ۳۱ خرداد سال جاری ثبت نام طلاب در سایت تشرف انجام و تکمیل شود و مستندات در اختیار فراجا قرار گیرد.

وی با اشاره به شرایط لازم جهت ثبت نام در این سامانه، یادآور شد:‌ طلابی که سال گذشته دفترچه زیارتی دریافت نمودند و اطلاعات هویتی و عکس دفترچه آنها صحیح می باشد، بعد از ثبت نام در سامانه تشرف و پرداخت هزینه ،دفترچه ها را برای صدور اقامت و خروج ومراجعت به اداره امور طلاب مدرسه حد اکثر تا تاریخ ۳۱ خرداد تحویل دهند.

رئیس مرکز امور طلاب ادامه داد:‌ تحویل دفترچه برای صدور اقامت و خروج ومراجعت می بایست بعد از ثبت نام و پرداخت هزینه صورت پذیرد لذا کسانی که در سامانه ثبت نام انجام ندهد و پرداخت خود را نهایی نکرده باشند، تمدید اقامت و خروج ومراجعت صورت نخواهد گرفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد:‌ آن دسته از طلاب که مراحل ثبت نام و پرداخت خود را در سامانه تشرف نهایی نمودند حداکثر تا تاریخ ۲۰ خرداد دفترچه های خود را جهت تمدید اقامت و خروج ومراجعت به اداره امور طلاب مدارس خود تحویل نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رستگاری فرد افزود: طلاب دانش آموخته که مراحل ثبت نام و پرداخت خود را در سامانه تشرف نهایی نمودند نیز حداکثر تا تاریخ ۲۰ خرداد دفترچه های خود را جهت تمدید اقامت و خروج ومراجعت به اداره فارغ التحصیلان مرکز امورطلاب تحویل نمایند.  همچنین طلاب شاغل و دانش آموخته نمایندگی های لمصطفی در خارج از استان قم که مراحل ثبت نام و پرداخت خود را در سامانه تشرف نهایی نمودند نیز حداکثر تا تاریخ ۲۰ خرداد دفترچه های خود را جهت تمدید اقامت و خروج ومراجعت به نمایندگی های مربوط تحویل نمایند.

رئیس مرکز امور طلاب در پایان ابراز داشت:‌طلاب و بستگان آنان که دارای (کارت آمایش ، برگه سرشماری و تمدید روادید ) می باشند مدارک را به امور طلاب مدارس و یا نمایندگی ها ارائه داده و با دریافت شماره فراگیر فراجا ،جهت ثبت نام اربعین حسینی در سایت تشرف اقدام نمایند.با توجه به اینکه این امتیاز از سوی فراجا محدود به زمان معینی می‌باشد. می بایست تا تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ شماره فراگیر را دریافت و در سامانه تشرف ثبت نام کرده باشند.