اختتامیه دوره اوقات فراغت فرزندان طلاب اردو زبان

مراسم اختتامیه اوقات فراغت در بیستمین سال از فعالیت های موسسه اباصالح (عجل الله تعالی فرجه) در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد.

موسسه اباصالح (عجل الله تعالی فرجه) که بیستمین سال از عمر خود را در شهر مقدس قم سپری می کند، امسال نیز با کلاس های متنوع در خدمت فرزندان طلاب اردو زبان بود.

امسال نیز با استعانت از امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) کلاس های قرآنی – معارفی را در قالب کلاس های روز جمعه، ترم تابستانی و کلاس های ماه مبارک رمضان برگزار کرد.

این موسسه علاوه بر فعالیت متمرکز بر روی فرزندان ۴ تا ۱۸ سال نسبت به ارتقای علمی – معنوی اساتید و والدین به خصوص مادران اهتمام ویژه دارد.

در این مراسم دکتر متولی مدیر آموزش امور خانوادہ جامعه المصطفی العالمیه به عنوان سخنران دعوت بعمل آمده بود که ایشان در بیانات خود پیرامون شرح وظایف مدیریت آموزش امور خانواده ها سخنان مبسوطی بیان کردند.

این مراسم در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد که در آن دانش آموزان با اجرای تئاتر و سرود و … فعالیت های خود را به نمایش گذاشتند. همچنین در این مراسم از لگوی جدید موسسه که نمادی از شعار این موسسه می باشد رونمایی شد.

در پایان این مراسم پس از تقدیر و تشکر از اساتید این مجموعه و اعطای گواهینامه به دانش آموزان این مجموعه کارنامه ای موسوم به نامه اعمال داده شد.

این کارنامه مشتمل بر امتیازاتی است که بچه ها در طول سال تحصیلی آن را اخذ کرده اند. بچه ها می توانند از طریق مغازه آنلاین که توسط خود این موسسه دائر شده است به مقدار امتیازات دریافت شده هدایای خود را انتخاب کنند و سپس از موسسه دریافت نمایند.