طی جلسه‌ای در سازمان مرکزی مصطفی مطرح شد؛

شاخص‌های رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی در کلام رهبر معظم انقلاب

 حجت‌الاسلام رنجبر در نشست رئیس‌جمهور تراز اسلامی که در نمازخانه سازمان مرکزی جامعةالمصطفی برگزار شد، به‌روز عرفه و عید سعید قربان اشاره و ایام حج ابراهیمی را تداعی‌گر بت‌شکنی حضرت ابراهیم (ع) و تجدید بنای کعبه دانست.

 حجت‌الاسلام رنجبر در نشست رئیس‌جمهور تراز اسلامی که در نمازخانه سازمان مرکزی جامعةالمصطفی برگزار شد، به‌روز عرفه و عید سعید قربان اشاره و ایام حج ابراهیمی را تداعی‌گر بت‌شکنی حضرت ابراهیم (ع) و تجدید بنای کعبه دانست.

 وی ضمن اشاره به ویژگی‌های رئیس‌جمهور تزار اسلامی، مباحثی راجع به نظم نوین جهانی مطرح نمود و خاطرنشان کرد: آنچه امروز شاهد آن هستیم در سایه‌سار برکت وجودی شهید رئیسی، امیر عبداللهیان و ایستادگی دلاورمردان مقاومت در جای‌جای سرزمین‌های اسلامی است که علی‌رغم گذشت ۸ ماه از عملیات طوفان الاقصی دشمنان اسلام نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند.

 سخنران این نشست در ادامه به پربسامدترین شاخص‌های رئیس‌جمهور انقلابی و اصلح در نگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره نمود و یادآور شد: در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیشترین تعبیر و شاخص به بحث مدیریت اجرایی قوی بر می‌گردد.

 حجت‌الاسلام رنجبر به دیپلماسی عزتمندانه مبتنی بر گفتمان مقاومت در انقلاب اسلامی و برکات بسیار زیاد آن اشاره نمود و اذعان داشت: موفق‌ترین مدیر اجرایی کسی است که خود وضعیت‌شناسی و نقشه‌نگاری دقیقی داشته در فرایند اجرا خوب عمل کند؛ مدیر موفق توان این را دارد که بالادستی‌های خود را اقناع و زیرمجموعه‌اش را راهبری کند.

 وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور تراز انقلاب نه‌تنها به لحاظ شخصیتی باید فردی سالم باشد، بلکه با شرح صدر باید بتواند تمام نهادهای حاکمیتی را همسو سازد؛ حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان انسان تراز انقلاب اسلامی تمام آحاد ملت را همراه خود ساخته از توانایی اجرایی بالایی برخوردار بودند.

 سخنران این نشست بر اهمیت توجه به شیوه‌های تبلیغاتی صحیح تأکید نمود و ابراز داشت: در انتخاب کاندیدای اصلح باید به شیوه‌های تبلیغاتی ستادهای انتخابی توجه داشته باشیم؛ کسی که با لجن‌پراکنی، تهمت و افترا در مسیر آلوده‌سازی رقابت‌های انتخاباتی حرکت می‌کند، از شاخص‌های رئیس‌جمهور تراز انقلابی به‌دور است.

 وی بر ولایت‌مداری، خستگی‌ناپذیری و جهادی بودن روحیه رئیس‌جمهور منتخب اشاره و با بیان این که شهید آیت‌الله رئیسی خستگی را خسته کردند، اذعان داشت: شهید آیت‌الله رئیسی برجسته‌ترین شاخص رئیس‌جمهور تراز در دوران جدید بودند که با تجلی صمیمت با مردم، همواره خود را خادم جمهور می‌دانستند.

 حجت‌الاسلام رنجبر استکبارستیزی و شجاعت را از دیگر شاخص‌های رئیس‌جمهور تراز انقلاب در کلام امام خامنه‌ای توصیف نمود و اذعان داشت: همراهی شهید آیت‌الله رئیسی در عملیات وعده صادق خود گواهی روشن بر روحیه استکبارستیزی و شجاعت ایشان بود.

 سخنران این نشست به روحیه ایمان و توکل رئیس‌جمهور تراز انقلاب اشاره نمود و با بیان این که زلزله‌های سهمگین فتنه‌انگیز، از ارزشمندترین بسترهای تشخیص گستره ایمان و توکل کاندیدای اصلح است، ابراز داشت: مدیر اجرایی قوی نباید خود را سرگرم و مشغول مسائل جزئی و حقیر کند؛ رئیس‌جمهور باید در همه حال به مسائل و وظایف اصلی خود بپردازد.

 وی با بیان این که رئیس‌جمهور تراز انقلاب هیچگاه خود را گرفتار مسائل تحمیلی و غیراصلی جناح‌های سیاسی نمی‌سازد، خاطرنشان کرد: تدبیر، بصیرت و برخورداری از برنامه از جمله شاخص‌های مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد؛ رئیس‌جمهور تراز انقلاب همواره مسائل اولویت‌دار و اصلی جامعه را در دستور کار قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام رنجبر در بخش پایانی سخنان خود مبارزه با بی‌عدالتی، توجه به آرمان‌ها، ساده‌زیستی، التزام به قانون، نگاه به داخل و اقتصادی مقاومتی، دوری از فساد، توجه به نظرات و توانایی مردم و نیز صداقت در گفتار و رفتار را از دیگر شاخص‌های رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی دانست.