دیدار هیئت اعزامی جامعةالمصطفی با وزیر آموزش و علوم استان آستراخان

دکتر عبداللهی و هیئت اعزامی از نمایندگی جامعه المصطفی در مسکو با همراهی سرکنسول کشورمان با وزیر آموزش و علوم استان آستراخان ملاقات و در خصوص همکاری های علمی و پژوهشی بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در مسکو در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از این ملاقات اظهار داشت: جامعه المصطفی هم اکنون  هزاران دانشجوی بین الملل از ۱۲۰ کشور دنیا را پذیرا می‌باشد.

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی جامعةالمصطفی در عرصه بین الملل، تصریح کرد: ما مفتخریم که با احترام به همه ادیان و مذاهب تلاش می‌کنیم تا مبتنی بر نگاهی علمی با موضوعاتی چون؛ تفکرات انحرافی و تکفیری، اهمیت خانواده و فرزند، تربیت و ارزش‌های والای انسانی، شناخت بیشتر از دیگر ادیان و مذاهب مواجهه داشته باشیم.

دکتر عبداللهی به ظرفیت پویای جامعةالمصطفی در برپایی دوره های آموزشی کوتاه مدت یا بلند مدت اشاره نمود و اظهار داشت: برگزاری دوره های مجازی، تدوین ده ها مجله علمی تخصصی و چاپ هزاران مقاله علمی از جمله ظرفیت های ارزشمند جامعةالمصطفی بوده، ارتباطات گسترده ای را با مجموعه های علمی جهان ایجاد نموده است.

مهدی آکوچکیان سرکنسول کشورمان نیز در این دیدار با اشاره به ارتباط خوب میان سرکنسولگری و وزارت علوم بر اهمیت این دیدار تاکید و ابراز امیدواری کرد؛ این دیدار آغازی برای ارتباط‌های بیشتر و همکاری‌های علمی و پژوهشی میان استان آستراخان و جمهوری اسلامی ایران باشد.

ماریا شالاک وزیر آموزش و علوم استان آستراخان نیز ضمن تقدیر از حضور دکتر عبداللهی و پیشنهادات بسیار سنجیده ایشان، همکاری‌های علمی، پژوهشی وآموزشی با جمهوری اسلامی ایران را مورد تأکید قرار داد.