هیئت فرهنگی حضرت خدیجه کبری(س) خواهران خراسان تأسیس شد

هیئت فرهنگی مذهبی "حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها" مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی خواهران جامعةالمصطفی خراسان متشکل از 7 ملیت هند، پاکستان، نیجریه، چین، ماداگاسکار، بلژیک و ترکیه با هدف تعمیق باورها و نشر ارزش‌های دینی آغاز به کار کرد.

هیئت فرهنگی مذهبی “حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها” مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی خواهران جامعةالمصطفی خراسان متشکل از ۷ ملیت هند، پاکستان، نیجریه، چین، ماداگاسکار، بلژیک و ترکیه با هدف تعمیق باورها و نشر ارزش‌های دینی آغاز به کار کرد.

نظر به تأکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم انجام کارهای فرهنگی در قالب کار تشکیلاتی و جمعی، این هیئت اجرای مراسمات را در موالید، شهادت‌ها، محافل ادبی، جلسات شعر آئینی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و… عهده دار خواهد بود.

تاسیس این هیئت ضمن این که زمینه آشنایی و مشارکت طلاب را در تشکل‌های فرهنگی در آینده فراهم خواهد کرد، در تربیت طلاب فعال فرهنگی در جوامع هدف نیز مؤثر خواهد بود.

این هیأت با برگزاری ویژه برنامه شهادت امام محمد باقرعلیه السلام با فضاسازی، تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، بیان حدیثی از امام باقر علیه السلام، مروری بر زندگی امام و قرائت برشی از کتاب انسان ۲۵۰ ساله در خصوص اقدامات شاخص امام اولین فعالیت رسمی خود را ثبت نمود.

در این مراسم همچنین سرکار خانم اکبری کارشناس فرهنگی این مرکز به شرایط سیاسی حاکم در دوران ۲۰ ساله امامت امام، مقام علمی، پایه گذاری نهضت علمی، تدوین کتب و تربیت شاگردان ایشان پرداخت.