رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی؛

حضور در تشییع فدائیان حضرت زهرا(س) تجدید پیمان با اهل بیت(ع) است

همزمان با سالروز شهادت صدیقه طاهره (س) پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور و خروش المصطفائیان و مردم شهید پرور قم، در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی تشییع و خاکسپاری شد. حجت الاسلام والمسلمین حسینی کاویانی، در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام که در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار […]

همزمان با سالروز شهادت صدیقه طاهره (س) پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور و خروش المصطفائیان و مردم شهید پرور قم، در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی تشییع و خاکسپاری شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کاویانی، در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام که در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به تشییع مخفیانه زهرای مرضیه(س) اشاره کرد و ابراز داشت: همه شهدای اسلام و انقلاب خود را فدایی فاطمه زهرا سلام الله علیها می دانند؛ لذا حضور ملت غیور و شهید پرور در مراسم تشییع شهدا عهد و پیمانی است با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام.
وی بزرگداشت یاد و نام شهید را مشعل فروزان راه مدافعان اسلام و حریم ولایت و فاطمه زهرا سلام الله علیها را نخستین شهیده دفاع از ولایت توصیف نمود و یادآور شد: حقیقتا با مشاهده حضور پرشور ملت غیور ایران در مراسم تشییع شهدای اسلام و انقلاب، متواضعانه پیشانی خود بر خاک میساییم و سجده شکر الهی را به جای می آوریم.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کاویانی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش و نقش آفرینی مردم در خلق حماسه عظیم و باشکوه بزرگداشت شهدا، اظهار داشت: قرین شدن تشییع شهدای گمنام با سالروز شهادت بانوی بزرگ صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها را موهبتی بزرگ در مسیر کسب معرفت الله می دانیم.

مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام امروز در استان‌های سراسر کشور برگزار گردید که شش تن از این شهدای گمنام تازه تفحص شده میهمان مردم قم شده‌اند و مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر آنان از ساعت ۹صبح با حضور خیل عظیمی از مردم قم از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت مصلای قدس برگزار گردید.
پیکرهای مطهر پس از عزاداری و اقامه نماز، از مسیر خیابان آیت الله مرعشی نجفی(ارم) به سمت خیابان شهدا و میدان جانبازان تشییع گردید.
پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس، ضمن حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا(ع) پردیسان قم، در میهمانی المصطفائیان که در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، گردهم آمده بودند، تشییع و خاکسپاری شد.