معرفی و تکریم برگزیدگان مسابقات نمایندگی سنگال

آیین معرفی و تکریم برگزیدگان مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی طلاب در نمایندگی منطقه‌ای سنگال به اهتمام انجمن فرهنگی دانش‌پژوهان جامعةالمصطفی برگزار شد.

این مراسم با حضور طلاب، استادان، شرکت کنندگان مسابقات و داوران، مسابقات علمی فرهنگی طلاب المصطفی در سالن ساختمان شماره دو نمایندگی سنگال برگزار شد.

طلاب شرکت‌کننده در بخش علمی این مسابقات در رشته‌‌های علوم قرآن و تفسیر، ادبیات عرب، تاریخ اسلام، فقه، مقاله‌نویسی و در بخش فرهنگی در رشته‌های حفظ قرآن، مشاعره و خطابه، اطلاعات عمومی فرهنگی دینی و روزنامه دیواری در دو قالب فردی و گروهی با یکدیگر رقابت کردند.

“مرتضی سیسه” نماینده طلاب، “جبریل سیس” و “احلام یونس” استادان همکار المصطفی از سخنرانان مراسم اختتامیه این مسابقات بودند.

همچنین “حسین اسدی” نماینده المصطفی در این آیین، ضمن قدردانی از طلاب برگزارکننده، شرکت‌کنندگان، داوران و استادان میهمان، تقویت و تثبیت آموزش، ایجاد و تقویت نشاط و روحیه مشارکت، تمرین کار گروهی و رقابت دوستانه و معنوی را از ویژگی‌های این مسابقات مفرح برای طلاب برشمرد و بر لزوم مشارکت فعال طلاب در ساحت‌های مختلف از جمله ایده‌پردازی و مشورت‌دهی به مدیریت و معاونت‌های جامعه و فرایندهای اجرایی به ویژه در حوزه فرهنگی اداره جامعه تاکید نمود.

در انتهای این مراسم، هدايايی به برگزیدگان مسابقات اهدا گردید.

نمایندگان طلاب نیز با اهدای لوح سپاس از همراهی و تلاش‌های مدیریت و همکاران ایشان در رشد و بالندگی نمایندگی سنگال قدردانی کردند.